Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Bite me! » Seventh One
Bite me!
Seventh One
Ik zat mokkend onder de brug, dezelfde waar we drie dagen geleden waren opgepakt. Jeffrey zat naast me, diep in gedachten. Max en Tiffany waren al weg, naar huis. Tiffany had niet genoeg lef om te stelen, dus als haar ouders de geldkraan dichtdraaiden, was het voorbij. Max was solidair.
"Wat moeten we nou doen?" vroeg ik nogmaals aan Jeffrey, "het is echt te ver om elkaar te blijven zien." Jeffrey zuchtte.
"Het beste is om uit elkaar te gaan," zei hij zacht. Ik staarde hem ontzet aan.
"Jeffrey!!! Godverdomde eikel dat je bent!" gilde ik met tranen in mijn ogen. Ik sprong recht, hij een seconde later ook. Ik wilde weg rennen van hem, maar hij greep mijn beide armen vast.
"Ik zei dat het het beste was, niet dat ik het ook zou doen," zei hij met een serieus gezicht. Toen drong het tot me door dat hij het wilde proberen. Dat hij van me hield. Mijn verbanning naar La Push zou vervelend zijn, maar niet het einde van ons betekenen.
"Ik hou echt veel te veel van je," fluisterde hij," ik kom zo vaak mogelijk langs." Ik huilde, de tranen rolden met duizenden tegelijk over mijn wangen. Ik had altijd gedacht dat mijn pa me niets kon maken, dat er niets was dat hij tegen me zou kunnen gebruiken. Maar wat hij nu deed, was zo smerig dat ik er zelfs niet over nagedacht had. Vanavond zou ik naar La Push vertrekken, en dan zouden Jeffrey en ik niet meer samen kunnen zijn.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.