Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Bite me! » Eighth One
Bite me!
Eighth One
"Zet stiller," gromde mijn vader toen ik mijn koptelefoon opzette. In plaats van braaf te luisteren, vlamde ik de volumeknop wijd open, ook al deed ik mijn eigen oren ermee pijn. Alles was goed om hem te treiteren. Toen hij merkte dat ik alles behalve gehoorzaamde, klemde hij zijn kiezen op elkaar en zijn vuisten rond het stuur. Hij haatte me, maar niet zoveel als ik hem verafschuwde. Hij had het liefste wat ik had zomaar van me afgenomen. New York, Jeffrey. Ik voelde weer een traan rollen. Ja, ik was eigenlijk een enorme huilebalk.
Forks. Deelstad van La Push. Vreselijk, nergens beton of flatgebouwen! Maar in deze bossen zou het niet moeilijk moeten zijn om mezelf en mijn drugs te verbergen. Misschien zou het niet zo'n grote hel worden. Pap had mijn gsm afgenomen, maar ik kende Jeffrey's nummer uit mijn hoofd. Gewoon ergens een telefoon vinden en hupsakee! Ik zou niet breken, niet afkicken en al zeker niet 'braaf' worden! Ik keek naar de achteruitkijkspiegel zag dat mijn pa me al even strijdlustig aankeek. Nee, ouwe, ik zou niet buigen voor jou. Ik zal je laten zien dat niemand mij klein krijgt. Niet de flikken, niet de jeugdgevangenis en al zeker niet die stomme indianen!
Ik kruiste mijn armen en stopte haast onmiddellijk met huilen. Dat harde kantje van mij, dat had ik nog het allerliefste. En Jeffrey ook. Toen ik hem vroeg waarom hij van me hield, antwoordde hij:
"Jij bet vrouwelijk zonder truttig te zijn. Je hebt verdomme lef, en nog eens mooie tieten ook!" Hij had gelachen, en ik ook. Hij hield van me, hij vond me mooi. Ik hield van hem en vond hem prachtig.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.