Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Bite me! » Nineth One
Bite me!
Nineth One
Ik zag hem van ver. Tenminste, zodra we om de bocht waren, stomme kutbomen ook... Hij zag er nog ouder en zwakker uit dan ik dacht. Idioot. Een eind achter hem stonden een paar jongens. Of waren het mannen? Ik wist het niet. Ik zag alleen dat ze geen shirt droegen, en een paar zelfs geen schoenen. Het bewijs dat indianen gestoord zijn, met dit weer verdomme! Ik voelde de auto vertragen. Fucking vader van mij, rij die debieltjes dan ook omver! Nee, hij stopte er netjes voor. Jammer, weer een dag zonder bloed te zien. Dat van een ander, wel te verstaan, dat van mij zag ik niet graag stromen.
Pa stapte uit, begroette Billy. Had die ouwe nu serieus een hoed met een veer op? Ik begon te lachen, als een gek, goed hard. Ik had nog steeds mijn gordel niet losgemaakt, en ik was ook niet van plan om dat te doen. Tss, ik ga hier écht niet wonen. De jongens (had ik ondertussen gezien, dat het geen mannen waren) keken mij nrichting uit, kritisch, alsof ze probeerden in te schatten wat voor vlees ze in de kuip hadden. Die zou ik het hunne nog wel geven. Ik had nog wel enkele verrassingen in petto.
ik voelde de drang naar nicotine, en viste meteen mijn pakje sigaretten uit mijn broekzak. Roken in de wagen, nog zoiets waar mijn pa de pest in had. Dit werd lachen, dat voorspelde ik al uren van tevoren.
Ik nam ook mijn aansteker, liet het vlammetje uitdagend aan het uiteinde van de sigaret likken, net zolang tot hij begon te gloeien. Net zolang tot mijn vader in het snotje kreeg dat ik aan het roken was, in zijn peperdure Lexus nog wel! Shame on me, shame on me...
Het was weer eens ge-wel-dig!
SNEL VERDER! Melding?
xxxx