Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bite me! » Eleventh One

Bite me!

20 sep 2010 - 19:42

214

0

175



Eleventh One

Mijn vader grijnsde zelfvoldaan, opende de kofferbak van de auto en smeet mijn bagage eruit, net iets enthousiaster dan het een goede vader betaamt.
"Pap, kom nou, dat meen je nou toch echt niet serieus?" siste ik toen hij ook mijn schoudertas uit de wagen slingerde.
"Als deze man met sancties dreigt, dan voert hij ze ook uit," zei hij op de toon van een sergeant.
"Je dreigde met die andere ouwe zak, niet met de bodybuilder-club, sneerde ik met veel handgebaren en een bijpassend gezicht.
"Ach, schatje toch, je redt het heus wel. Je vindt jezelf toch zo ontzettend geweldig?"
"Nou, nee, niet echt, eigenlijk vond ik jullie vooral zwaar sucken!" Mijn pa negeerde me en zwaaide nog een keertje naar zijn kameraad.
"Billy, veel plezier ermee, en nog eens bedankt! Doei, Noah, hou je haaks!" Hij stapte in de wagen, wuifde een keer pesterig en vertrok met gierende banden. Ja, people, hij liet me gewoon achter in dit godvergeten gat!
"Knal tegen een boom!!" gilde ik hem na. Kijk, daar was het dus al ontzettend mis gegaan bij mij. Het feit dat hij zelf zo'n rotkarakter heeft is niet zo erg, maar wel als je bedenkt dat die zak me dus moest opvoeden. Echt, en mensen vroegen zich nog af hoe het kwam dat ik zo'n pestkind was!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.