Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » GESTOPT Ashtray heart |Draco Malfoy| » 8. All I want for Christmis...
GESTOPT Ashtray heart |Draco Malfoy|
8. All I want for Christmis...
De terugrit had ik me volledig kunnen afsluiten van het Dracogedoe. Ik wou hem niet, die kus had niks betekend en ik zou hem nooit willen. Dat alles stampte ik in mijn hoofd nu ik onder de douche stond. Vanavond was het dus Kerst. Kestavond in het huis van de Malfoy's zou ik moeten eten, lachen en proberen niet weer helemaal in zijn spelletje te vallen. Hij leek het wel leuk te vinden, ergens spannend. Misschien kickte hij er wel op om Pansy te bedriegen. Wie weet, had ik gelijk. Als het een spelletje voor hem was en hij er zich zo makkelijk kon overzetten dan zou ik dat ook kunnen.
Na me te hebben afgedroogd en een lekker warme badjas aan te doen, aaide ik Dolores afwezig over haar hoofd. Natuurlijk lag ze weer op haar vertrouwelijke plekje; het bed. Er zat een apart mandje op waar ze telkens in sliep. Of wel kroop ze gewoon dicht bij mij aan. Nog even stak ik wat kleren die ik morgen zou aan kunnen doen in een soort van veel te grote handtas. De Malfoy's hadden er op gestaan dat ik en mijn vader de nacht spendeerde bij hun. Waarschijnlijk zou het toch erg extreem uit lopen en misschien zou mijn vader zich dronken voeren en geen hersencellen meer had om goed en wel thuis te komen. Na dat te doen werd het tijd dat ik me ging klaarmaken. De outfit die ik zou dragen was een simpel, maar toch chique genoeg jurkje. Voorzichtig kroop ik erin, echt bang dat het zou scheuren. De eerste blik in de spiegel was al genoeg om te zeggen dat het erg goed stond. Als afwerking deed ik een mooie armband met steentjes aan, dat ik ooit van mijn vader had gekregen voor mijn verjaardag. Mijn schoenen werden simpel weg zwarte naaldhakken. Na mijn haar te hebben opgestoken, een beetje make-up te hebben op gebracht en mijn liefste viervoeter nog even gestreeld te hebben, was ik "klaar" om te vertrekken. Wat erg uitzonderlijk was, was dat we met de auto naar onze bestemming gingen. Normaal gingen we bij tovernaarfamilies via de haard, maar mijn vader had er op gestaan om met de auto te gaan. De straten waren mooi versiert met lichtjes en dit jaar was het weer eens een zalige witte Kerst, tenminste hij zou zalig moeten zijn. Het ellendige gevoel dat ik zou kunnen overgeven, kwam weer op. Maar na een redelijk lange rit reed onze zwarte auto de veel te lange oprit op van de familie Malfoy. Tot mijn verbazing waren er buiten in de bomen kleine lichtjes gehangen. Niet echt iets wat je verwachtte van zo'n mensen als deze. Ik stapte uit toen de deur voor me werd opengehouden. De deur werd opengedaan door Draco himself. Niet echt wat ik ook verwachte. Na dat hij mijn vader had begroet keek hij me met een grijns aan. Noodgedwongen gaf ik hem een soort van hand waarbij hij me een kus op mijn wang gaf. Geërgerd keek ik hem aan, maar het enigste wat hij kon was grijnzen en wijzen naar de maretak. Dus ik kon me aan verassingen gaan verwachten.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.