Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » GESTOPT Ashtray heart |Draco Malfoy| » 9. Angelwings
GESTOPT Ashtray heart |Draco Malfoy|
9. Angelwings
Meteen liep ik verder. Nog steeds geïrriteerd door zijn actie. Waarom gedroeg hij zich zo anders? Bijna knalde ik tegen zijn vader op. "Wel, wel mevrouw Stoneheart." Hij schudde me vriendelijk zijn hand. Mijn eerste indruk over hem? Dat zijn zwarte met diamant afgezette handschoen erg goed bij de kerstboom paste achter hem. De hele woonruimte was prachtig versierd, heel het huis was gewoon adembenemend versierd. "Mr. Malfoy." Ik schudde hem terug de hand en glimlachte even. "Bedankt voor uw gastvrijheid." Hij leek wel voldoening te nemen met die woorden en lachte even schamper. "Het is goed om je hier te hebben, Emi." Dit keer gebruikte hij opmerkelijk mijn voornaam en liet mijn hand toen los. De moeder van Draco stond op een eindje toe te kijken. Haar ogen hadden me helemaal opgenomen. Iets waar ik helemaal bewust van was geweest, maar daarbij keek ook haar zoon de hele tijd naar me. Dan sprak ik nog niet over mijn vader die trots om me was. Trots op wie ik was, zijn dochter. Lucifer bleek me wel te mogen en daar hield hij van. Alle drie keken ze een soort van verwachtingsvol naar me. Alleen wist ik niet wat ze net verwachtte.
Na wat twijfelen liep ik maar naar de gastvrouw en schudde die de hand. Nog twee luchtkusjes werden naast de wangen geplaatst. "Het is me een genoegen om uw gast te zijn." Een lichtelijk glimlach kreeg ik van de vrouw af. "De eer is aan mij. Je vader had ons nog niet verteld dat je er zo mooi uitzag." Met een goedkeurende blik bekeek ze het jurkje en nam het vast om aan de stof te voelen. Met een glimlach begonnen me een gesprek van vrouw tot vrouw. Kerstmis bleek toch nog niet zo slecht te zijn.
Reacties:
Superleuk(:
Sigh, ik wil ook wel Kerst vieren at the Malfoy's.
Mag ik partycrashen[a]?
Snel verder, please<3
Xx
hihih, Narcissa is zo'n sweetie:p
Ik wil weten wat er op het feest gebeurd dus ga verder!...verderrr(dreingende ondertoon) verder! (dwingende ondertoon) verder?(smekende ondertoon)x
Amazing er zijn gewoon geen abdere woorden voor