Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bite me! » Twelfth One

Bite me!

20 sep 2010 - 20:32

245

3

199



Twelfth One

"Geen zorgen, Noah, je komt hier vast op je pootjes terecht." De vriendelijke stem deed me opkijken. De laatste, wat, jaren, hadden volwassenen alleen maar tegen me geschreeuwd. Toch kon het rustige gezicht me niet kalmeren, in tegendeel.
"Ik hoef geen pootje, ik ben tevreden met mijn benen!" snauwde ik nors. Ik had nog steeds een ontzettende drang om te roken. Door de tussenkomst van mister biceps had ik die niet kunnen sussen.
Ik stak mijn tweede sigaret op, nam een lange trek en keek eens fatsoenlijk rond. Had ik beter niet gedaan, man het was nog erger dan de wildernis waar Skippy the Bushkangooroo vertoefde.
"Dus, euhm, waar is Tarzan?" vroeg ik op mijn liefst, "beetje rondhangen of hebben jullie hem geofferd aan de goden?" Billy glimlachte, ja, echt mensen, ik meen het!
"Richard zei al dat je een bijdehandje bent."
"Zei hij ook dat ik behoorlijk agressief wordt als ik mijn zin niet krijg?" dreigde ik zacht.
"Zoals eerder gezegd, je hebt geen schijn van kans, Blondje."
"Bek dicht, holbewoner," blafte ik naar de jongen die het gedurfd had me aan te spreken. Hij grijnsde ietwat minachtend.
"Ik hou wel van pittig. Ik ben Quil."
"En ik ben totaal niet geïnteresseerd." Ik nam nog een trekje.
"Als je klaar bent, laten we je kamer zien." Jezus, ouwe vent, wordt nou boos, ik heb zin om te katten! Ik zuchtte uitgebreid en merkte dat de groep jongens zich lichtjes irriteerde aan het feit dat ik rookte. Misschien werd het tijd om wat te pushen.


Reacties:


wordslover
wordslover zei op 19 okt 2010 - 12:56:
ik vind het echt nog steeds een supergoed verhaaal!

mag ik alsjeblieeft een melding als je een nieuw hoofstuk hebt? (:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 21 sep 2010 - 16:21:
Hahaha, holbewoner, dit hs is geniaal!
Ga je snel verder? En volgende keer wel melden, hè
xxx


BreakingDawn
BreakingDawn zei op 21 sep 2010 - 14:40:
Oeh!
Pushen! Spannend ;p