Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The girl with a broken smile » Whats wrong with him??

The girl with a broken smile

7 jan 2009 - 18:31

869

0

182



Whats wrong with him??

Na GTST loopt ze richting de badkamer. Ze poets haar tanden en doet haar pyjama aan.
Ze pakt haar tas in voor school en gaat op bed liggen.
Ik heb even geen zin in gezeur. Ze pakt de Hitkrant en de Cosmo Girl.
Wat een mooie meisje allemaal zeg! OMG! Daar staat Tokio Hotel! En Gustav. Hij is zo knap. Ze pakt een schaar en knipt het plaatje uit. Ze plakt het in haar agenda.
Ze schrijft erbij : Gustav Schäfer - Tokio hotel.
Ze droomt verder over Gustav. Opeens schiet Bas te binnen. Stomme sukkel.
‘Ik zie toch niks meer in je’. Zegt ze hardop tegen zichzelf.
Hmm, het is pas kwart voor 9! Ik ga echt niet zo vroeg slapen.Msn dus.
Pff, Bas is online.
Opeens zegt hij wat tegen haar.
Bas zegt : Heei Joy. Alles goed?
Joy (ll) - the perfect man does not exist zegt : Hoi. Nee met jou?
Bas zegt : Oh jammer. Met mij gaat het goed. Weet je of Caroline op het plein is?
Joy (ll) - the perfect man does not exist zegt : Nee. Ze ligt in het ziekenhuis.
Joy (ll) - the perfect man does not exist zegt : Maar ik ga nu. Doei.

Bas Pov.
Joy (ll) - the perfect man does not exist is afgemeld.
Het ziekenhuis? Hoe the fuck is dat dan gebeurt. Zal ik langs gaan morgen?
Ja. Dat doe ik.
Hij pakt zijn spullen en gaat naar het plein.
Daar ziet hij Rick en Melissa. Heb je haar weer. ‘Ey Rick, zullen we zo even een biertje bij ‘t Vat halen?’. ‘Ik ga ook mee’. Zegt Melissa. Oh nee he. ‘Oh wacht. Een sms.’
Hij doet alsof hij een smsje krijgt en leest hem. Soort van dus. ‘Oeh, van wie heb je een smsje?’. Zegt Melissa heel sexy. Af en toe kan ze zo lekker zijn. Waarom toch?!
Melissa probeert te kijken maar Bas draait zijn telefoon. ‘ Gaat je niks aan haha’. Ik probeer maar gewoon aardig te doen. Rustig blijven. ‘Het is me ma maar. Maak je niet druk. Sorry Rick. Ik moet gaan. Sorry man. Hij geeft hem een box en loopt richting huis. Balen voor Rick. En hij lacht in zichzelf.

Joys Pov.

Het is ochtend. Ze rekt zich uit en loopt richting de badkamer. Ze poets haar tanden, gaat douchen en als ze klaar is loopt ze weer naar haar kamer. GELUKKIG! Maar 3 uurtjes les.
Ze doet haar haar, make-up op en gaat naar beneden. Ze eet snel een boterham en pakt haar fiets uit de schuur. Normaal fietst ze altijd met Caroline. Echt balen dat ze niet thuis is.
Ik ga vanmiddag naar haar toe.


Uit school gaat ze gelijk naar Caroline. Ik heb toch niet zoveel huiswerk.
Onderweg naar het ziekenhuis ziet ze Bas. Heb je die loser weer.
Maar dan merkt ze dat hij dezelfde kant oprijdt. Achtervolgd hij me of zo?
Wanneer ze bij het ziekenhuis is ziet hij haar ook. Hij draait zich om en loopt richting haar.
‘Heei Joy. Ik kom even kijken bij Caroline. Wat toevallig dat je hier ook bent.
Hij heeft zo’n zwoele, sexy stem. En hij is nog knap ook!
‘Oh oke, ik kom ook langs. Ze ligt in kamer 483. Kom je?’
Bas loopt achter haar aan. Wat een sukkel zeg. Het duurt lang bij de lift. Ze wachten zeker al 5 minuten.



Bas pov.
Damn, wat een lekker kont. Waarom probeer ik haar niet te versieren? Goed idee Bas.
De lift gaat open. Eindelijk. In de lift wanneer ze in al een tijdje stil zijn zoent Bas Joy opeens. Ze zoent echt heerlijk! Wanneer ze klaar zijn kijkt Joy hem raar aan.
‘Wat is er? Heb ik iets verkeerds gedaan?’. ‘Ik weet het niet. Ik was al zo lang verliefd op je. Opeens zoen je me. En dan juist wanneer ik je niet meer leuk vind’.
Ze is tenminste eerlijk. Wat moet ik zeggen?‘Oh, waarom vind je me niet meer leuk dan?’
‘OMDAT CAROLINE DOOR JOU IN HET ZIEKENHUIS LIGT'.
‘WAT? Hoezo door mij? Ik heb helemaal niks gedaan’.
Ze begint te huilen.

Joys pov.
Waarom huil ik ook weer waar hij bij is?!
‘Nee, nee het komt door mij. Maar omdat ik verliefd ben. Ik bedoel was op jou, want ik wou je achtervolgen. Ik fietste harder en toen viel ze met een klap op de grond! Oh, wat een schaamte zeg'.
Ze begint weer te huilen. Domme trut. Stop met huilen. Maar ze kan er niks aan doen. De tranen blijven maar over haar wangen heen stromen. Als ze binnenkomen bij Caroline’s kamer schiet Caroline overeind en vraagt wat er aan de hand is. Dan ziet ze Bas binnenkomen. ‘Wat heb je met haar gedaan, man!’. Waarom huilt ze?’
‘Ik..Ik weet het niet. Jawel ik weet het wel. In de lift zoende ik haar’. ‘WAT?’ schreeuwde Caroline. ‘Hij. Hij kan er niks aan doen. Ik vertelde waarom je in het ziekenhuis ligt en toen moest ik huilen. OMDAT HET OOK ALLEMAAL MIJN SCHULD IS!
‘Helemaal niet’. Zeggen Caro en Bas tegelijk. Wat bemoeit hij zich ermee?
Maar ondertussen vind ze het wel fijn dat hij haar arm om haar heen legt.
Het voelt vertrouwelijk aan. Ze gaat zitten op het bed van Caroline en Bas haalt even wat water. ‘ Heb je met hem gezoen?’ ‘Ja. Sorry Caro. Ik.. Hij..Hij begon opeens. Ik zoende alleen terug’. ‘Zolang je hem niks bij jou laat flikken, vind ik het goed. Denk ik’.
En ondertussen wordt Gustav wakker.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.