Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Weak ~ DM » The First
Weak ~ DM
The First
Sterven, dat deed ik. God, ik had het al zo vaak gedaan, je zou denken dat ik het zo ongeveer gewoon was. Nee, niet echt.
Ja, duhh, tuurlijk ga ik niet echt dood, maar geloof me, het voelt wel zo. En het allerergste is, ik heb mijn board niet bij me! 'Dat past niet bij de ceremonie', zei de heks die me ontving, voordat ze het met een lang gezicht meegaf met de huiselven die mijn bagage zouden wegbrengen. Alsof die zure smoel van haar zo feestelijk was...
"Dames, heren en anderen," zei de stem. Het geroezemoes in de zaal verstomde. Fijn, een schoolhoofd dat denkt dat ie over een gevoel voor humor beschikt. Het bewijs dat magie niet í lles oplost. Gezag heeft hij wel, dat moest ik hem nageven, iedereen is gewoon hartstikke stil!
"Zoals ieder jaar, verwelkomen wij honderden nieuwe leerlingen. Maar dit jaar niet alleen eerstejaars." Ja, wrijf het erin dat ik een speciaal geval ben. Eikel.
"Voor de eerste keer in de geschiedenis van Zweinstein zullen wij dit jaar samenwerken met een Amerikaanse toverschool. Het is echter een proeftijd, dat wil zeggen dat dit verbond slechts een jaar duurt. Als alles meevalt, zullen wij onze samenwerking vervolgen." Haha, die idioten gebruiken mij als proefproject, en ze hopen dan ook nog dat het zal MEEVALLEN? Zijn alle Britten zo dom of doen ze maar alsof?
"Miss Symons, komt u binnen." Zou ik idioot doen en weigeren? Muahaha, dat zou echt lachen zijn...
Nee, toch maar niet, ik kan me best even gedragen. Tot ik mijn skate board terug heb tenminste.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.