Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Weak ~ DM » The Second

Weak ~ DM

16 okt 2010 - 16:31

351

0

166



The Second

Heeft er iemand van jullie ooit een zware, eiken deur open moeten duwen? Nee? Zal ik dan even vertellen hoe het voelt?
Ten eerste klemt die idiote deur, zodat hij piept en schuurt als een gek. De scharnieren zijn al jaren niet gesmeerd, dus er is zo'n naar, kippenvel gekraak te horen, zodat iedereen je aanstaart alsof je 5 benen en een stel voelsprieten hebt. Vervolgens moet dat klote ding ook nog dicht, en je krijgt een herhaling van de schaamte die je enkele seconden eerder voelde. Als je dan ook nog vrij agressief bent aangelegd, zal je met je tanden knarsen, zoals ik. Pas DAARNA kan je je omdraaien en doen alsof je het elegantste wezen op aarde bent. Gaat mij sowieso niet zo goed af, met een baggie broek en mijn trui die op half zeven hangt. Tja, ze zeiden dat ik me niet moest aanpassen aan de kledingvoorschriften zolang ik niet was ingedeeld. Moet je tegen mij zeggen, ik ben niet zo iemand die uit beleefdheid toch maar doet wat er van je verwacht wordt. Jij wel?
Nou ja, mijn sneakers piepen ook nog op de fucking stenen vloer (komop, wie heeft er in de eenentwintigste eeuw nog zo'n vloer?) en ik loop naar het krukje dat dient voor mijn indeling, zo is het me toch uitgelegd.
"Ik neem aan dat u zo meteen uw uniform gaat aantrekken?" zei de ouwe man met de baard die aan de tafel zat. Schoolhoofd, vraagteken, vraagteken, vraagteken? Hoofd van het museum lijkt me beter. Of hoofdROL in het museum. Wacht, uniform? Ik moet verdomme een uniform aan? Staat dat wel in mijn contract?
"Mijn watte?" vroeg ik luid.
"Uw uniform."
"Moet ik een uniform?" Pas toen kijk ik de zaal in. Shit, iedereen in uniform. Mooie zet, goed zo, nu heb ik meteen de reputatie van de kip met de hersenmassa van een pantoffeldiertje...
"Ja, Miss Symons, u moet een uniform." Mama, ik wil naar huihuis!!!! Ik glimlach pijnlijk en trek aan mijn trui.
"Echt waar?" piep ik, "maar dat is in strijd met mijn stelling over de mens als individu." Gelach in de zaal. Mooie zet, AGAIN!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.