Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Weak ~ DM » The Third
Weak ~ DM
The Third
Nou, niets aan te doen, ik moet dus écht een uniform aan. Is er iemand die samen met mij van een rots wil springen, of me tenminste wil duwen? Nee? Wat een egoïsten zijn jullie!
Ik zit op het krukje met een lip tot op mijn enkels. Ik heb mijn armen gekruist en laat dus lekker subtiel merken dat ik het er echt zó niet mee eens ben.
Plots neemt dat oude mens, die met dat onfeestelijke gezicht, een stoffige, vieze, nog ouwere hoed en wil die op mijn hoofd zetten. Ik leun weg van haar.
"Ho eens even, wat is dat voor een vod?" Tot mijn grote verbazing begint die fucking hoed te praten!
"Ach, jongedame, waar moet ik beginnen?"
"Van mij hoef je niets te zeggen," zeg ik zonder nadenken terug. Wacht, praat ik nu echt tegen een stuk stof? God, Engeland maakt me nu al knettergek, en nog gestoord ook!
"Moet jij echt op mijn hoofd?" vroeg ik duf.
"Natuurlijk, kind, iedereen hier werd door mij ingedeeld." Is het hier de gewoonte om luizen uit te wisselen?
"Jakkes..." Algemene hilariteit. Ben ik gepromoveerd tot komiek of zijn deze mensen gewoon makkelijk aan het hinniken te brengen? Mijn God, ik ben hier waarschijnlijk het intelligentste wezen, en dat is geen goed nieuws voor hen!
Zonder enige waarschuwing plant dat idiote wijf de hoed op mijn hoofd, en ik kan een kreet van walging nog net onderdrukken. Memo aan mezelf: vraag luizenshampoo aan je moeder, je gaat het nodig hebben! Oh, bah bah bah, ik voel ze al kruipen, lieve hemel, is er geen andere manier in plaats van deze foltering?
"Tjonge jonge, wat ben jij een moeilijk geval..." mompelt de hoed.
"Whatever, als je maar niet in mijn haar kwijlt," grom ik terug.
"Grutjes, dit is moeilijk." Grutjes? Is dat woord nog steeds legaal te gebruiken? Ik met dringend minister van toverkunst worden, gewoon om dat soort woorden uit het taalgebruik te bannen!
"Nou, het beste is Zwadderich, maar dat is toch ook niet zo'n goed idee, en de andere afdeling passen ook niet." Ik grijns.
"Wat JAMMER nou toch, ik voelde me net thuis, maar als je me niet kan indelen, neem ik de eerste vlucht terug naar Amerika, hoor." Hihi, ik slaap morgen terug in mijn eigen bedje, en dan kan mama me weer vertroetelen.
"Nee nee, niet nodig, ik heb mijn keuze gemaakt." Fuck.
"Zwadderich!" En nu even een handleiding, wat is dat ding?
haha ik vind het egt geweldig vooral dit stukje:
"Grutjes? Is dat woord nog steeds legaal te gebruiken? Ik met dringend minister van toverkunst worden, gewoon om dat soort woorden uit het taalgebruik te bannen!"