Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Weak ~ DM » The Fourth

Weak ~ DM

16 okt 2010 - 16:37

205

5

164



The Fourth

"Je mag daar gaan zitten, kind." Ik kreunde toen de oude heks me opeens liefdevol toesprak, waarschijnlijk om een wit voetje te halen bij die ouwe die met zijn baard het hele kasteel kan behangen. Nog zoiets, wie woont er nou in een kasteel als dit?
Anyway, ik sta toch maar op en loop naar de tafel aan de rechterkant van de zaal. De mensen zien er allemaal, tja hoe zeg je dat... gemeen uit. Ik ga nog vrienden maken!
Een meisje met bloempothaar (sorry, weet geen beleefde uitdrukking om haar te beschrijven) kijkt me kritisch aan. Als ze commentaar durft te geven, knal ik haar neer! Ja, meteen tonen wie de baas is, en om het even in beestige termen uit te drukken, ik ben hier echt zó de alfa-wolf! Ik glimlach semi-vriendelijk naar haar (elk meisje kan zeggen dar dit gewoon fake is, maar een knul trapt er met open ogen en beide voeten in) en geef haar een hand.
"Willow Symons. En jij bent?" Ze kijkt even verbaasd, maar beseft dan dat, als zij me nu afsnauwt, ZIJ de slechte is.
"Pansy Parkinson. Aangenaam."
"Het plezier is aan mij. Leuk kapsel." Enkele meisjes grinniken, en ik heb mijn statement al gezet. Ik rule deze school nu al!


Reacties:


shelly
shelly zei op 3 juli 2011 - 22:56:
krijg ik ook een melding als je verder gaat *puppy eyes*
nee wacht. je moét verder gaan. en snel ook D=


BossLover
BossLover zei op 18 jan 2011 - 8:23:
Leuk

Verder <3


Eliros
Eliros zei op 8 dec 2010 - 12:00:
Hehehe, ik vind jouw schrijfstijl geweldig.
Ga je nog eens verder? Please? <33


xEmma
xEmma zei op 20 okt 2010 - 9:28:
Oeh ^^
Superleuk! <3


xBittersweet
xBittersweet zei op 12 okt 2010 - 15:55:
Oh god I totally like this story
Dusseehh *smeekt* alstjeblieft héél snel verder??

melding?