Hoofdcategorieën
Home » Ayreon » Into The Electric Castle » De kamer van spiegels
Into The Electric Castle
De kamer van spiegels
Hippie:
Spiegel, Spiegel. ik zie een eenzaam kind, en hij lijkt een beetje op mij. En hij kijkt niet echt helder. Zijn vader liegt, zijn moeder huild, zijn geest vliegt omhoog in de lucht naar een andere demensie.
Toekomstman:
Geheime angsten die we allemaal proberen te verbergen. Liggen heel diep in ons. Je ziet alle herrineringen van al lang vergeten dagen. Hier in de kamer van spiegels
Hippie:
Spiegel, Spiegel, ik zie een boze jongen, en tja... ik denk dat hij mij is, proberent boven de wet uit te komen. Hij is bang dat niemand om geeft, en dat het leven niet eerlijk is. Dus hij laat zijn haar groeien, en hij gebruikt drugs tot in de eeuwigheid...
Romijn: Ik zie een man, die bijna bezwijkt aan zijn angsten.
Ridder: Vanbinnen zijn we allemaal bang. Maar we moeten blijven vechten tot het einde hier is.
Romijn: Luister naar wat ik zeg: Ik ben verdoemd, Ik moet boeten, Ik kan niet verder gaan
Ridder: Kom op, geef niet op, we kunnen het overleven!
Romijn: Leven is gewoon een droom, Ik heb zelf toch net in de spiegel gezien wie ik werkelijk ben!
Ridder: In dat koude blinkende harnas, ligt een moedig hard met de kracht om de pijn te bestrijden
Romijn: De pijn kan niet genezen worden...
Ridder: Breek door de spiegel heen! volg mij ik zal je laten zien hoe!
Romijn: We hebben de ander kant berijkt, ik heb mijn over mijn angsten heen, en hebben het overleeft.
Ridder: We zijn onze donkerste angsten te lijf gegaan!
Romijn: Alleen de tijd kan ons vertellen want ons verder nog te wachten staat in deze hell
Ridder: Zullen ze ons hier ooit uit vrijlaten?
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.