Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Bite me! » Thirteenth One
Bite me!
Thirteenth One
"Dus euhm, hoe werkt de communicatie hier, krassen op stenen en rooksignalen?" Ik neem grijnzend een lange trek en geniet van de ene jongen die zijn handen tot vuisten vormt. Mooi, minstens één iemand die zich door me laat jennen. Ik kijk hem recht in de ogen.
"Het is maar een vraag. Als je er liever niet over wilt praten, begrijp ik dat best. Ik zou me ook schamen als ik uit de prehistorie kwam en er ook nog eens zo uitzag." Hij kijkt me strak aan, en ik wéét gewoon dat de lol op mijn gezicht te lezen valt. Hihi...
"Paul, laat je niet opjutten," mompelt Billy relaxt. Eikel, laat hem nou, ik kan wel een potje knokken gebruiken nu, het is lang geleden dat ik nog een waardige tegenstander had.
"Paul? Is die naam nog steeds legaal? Tjonge, dat je ouders je dat hebben kunnen aandoen." Ik grinnik zachtjes in mezelf en neem de laatste trek. Ik schiet het stompje filter weg, net voor de voeten van die Paul. Ik kijk hem uitdagend aan. Mijn tong glijdt over mijn lippen, als van een panter die zeker van zijn prooi is. Ja, ik denk wel dat hier wat lol te trappen valt.
"Wat is er, Paul?" vraag ik zacht. Ik laat zijn blik niet wegglippen, hij staart me als gehypnotiseerd aan.
"Vind je me niet leuk?" vraag ik beteuterd als hij zijn gezicht tot een grimas vertrekt.
"Niet echt. Je lijkt me een behoorlijk serpent." Het komt er verbazend vlot uit.
"Ach, jammer. Ik had gehoopt dat je me aardig vond, dan had ik een huisdier. Ik heb altijd van gorilla's gehouden." Ik steek mijn tong naar hem uit en kijk naar het huis.
"Van jou zeker?" zeg ik tegen Billy.
"Ja."
"Dacht ik al. Je ziet er niet naar uit dat je wat beters kan betalen. Of dat je verder kan rollen dan tien meter, voor die garage ginder." Ik duw mijn neus in de lucht en been met mijn sjofele schoudertas naar binnen. Stelletje boeren...
Jij moet echt héél snel verder want dit verhaal is echt verslavend.
"
GENIAAL
Hup, snel verder
Melding? xoxo