Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bite me! » Fourteenth One

Bite me!

29 okt 2010 - 17:05

232

0

170



Fourteenth One

Gadverdamme.
Dit huis is nog erger dan ik dacht. Die woonkamer raak ik kwijt in mijn holle tand! En die wordt dan nog eens bijna volledig gevuld door een tv, daar zit volgens mij een hele satelliet in, zo'n kast. Kennen ze hier geen flatscreen?
Keuken, erbarmelijk mini, als je je omdraait, duw je met je reet de magnetron aan...
Gadverdamme.
En ze hebben hier vast geen bad, alleen maar een douche. Shit, hebben ze hier wel stromend water?
Wacht, daar is een trap. Hopen dat die er niet voor de versiering staat. Stel je voor dat je op het dak uitkomt...
Hmm, nee, gewoon een gangetje. Vier deuren. Ik gok dat één ervan mijn kamer is.
Eerste deur... Badkamer, check. Bad, nee. En die douche ziet eruit alsof ie me volledig gaat inslikken. Bah...
Tweede deur. Een tweepersoonsbed, en eigenlijk niets anders. Oh, jawel, daar staat een kleerkast, en als je goed kijkt, zie je onder de stapel kleren iets staan dat wel wat wegheeft van een stoel. Niet mijn kamer dus. Veel te klein ook, hier kan ik mijn ego niet kwijt.
Derde kamer. Bingo. Een vers bed, een lege stoel en een kast. Maar er is geen enkele centimeter meer voor iets anders...
Happy? DENK HET NIET!!!
Desondanks smijt ik zuchtend mijn tas op het bed en draai me om om naar beneden te gaan. Tenminste, dat was het plan. Helaas staat er iets in de weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.