Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bite me! » FIfteenth One

Bite me!

29 okt 2010 - 17:06

223

0

171



FIfteenth One

"Ga weg," snauw ik ongeïnteresseerd. Ik wil langs de grote, brede jongen lopen die voor me staat, maar hij zet zijn handen tegen de deurpost. Was niet nodig, hij vult sowieso de hele opening.
"Luister, knul, ik ga echt niet vriendelijk blijven, hoor," bijt ik hem toe.
"Vreemd idee van vriendelijk heb jij." Die heeft gewoon het lef een een grote bek te hebben, tegen MOI nog wel! Ik lach schamper.
"Ja, problemen mee? Jullie wilden me hierheen hebben, als het van mij afhing, was ik nu in New York." Hij komt binnen gestapt, ik deins achteruit.
"Ben je bang?" grijnst hij.
"Ja. Stel je voor dat het besmettelijk is."
"Wat?"
"Neanderthaleritis. Ik zou er niet uitzien in een berenvel. Rot op, ik denk niet dat Billy het leuk vindt dat je zo in zijn huis rondneust."
"Dit is ook mijn huis."
"Ja, was ik vergeten. Jullie delen alles met elkaar, omdat jullie voor alles moeten samen leggen om genoeg te hebben!" Oh, ik ben goed bezig!
"Hou er nou mee op, ok?"
"Ik begin net op te warmen. Als je me niet aankan, ga ik wel terug. Mormel." Ik sis naar hem en wil opnieuw langs hem doorlopen.
"Je kijkt hier best uit wie je kwaad maakt. Het kan wel eens verkeerd aflopen." Het klinkt niet als een bedreiging. Eerder als een oprechte, bezorgde waarschuwing. Wat lief...
Kots kots, zijn ze hier allemaal verdomde homo's?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.