Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Bite me! » Sixteenth One
Bite me!
Sixteenth One
"Billy, die schooier zat net in je huis," kweel ik met een chagrijnig gezicht. Ik loop naar mijn koffers en til ze op.
"Wow." Ik kijk met een vernietigende blik richting de sukkel die me verbaasd aankijkt.
"Nooit een meisje met spieren gezien, flapdrol?" Ik draai me nukkig om en loop terug naar de kamer waar ik net vandaan kom. Stomme verfuckte indianen...
Verdomme, ik wil weer en sigaret. Nooit zoveel gerookt als hier, dat weet ik nu al, en ik weet ook al dat dat mee fortuin gaat kosten! Tenzij ik een loser zoekt die denkt dat hij me waard is en ik hem alles laat betalen.
Ik ga weer naar buiten, want roken in het huis is iets wat ik uit principe niet doe. Lees: vindt Jeffrey niet leuk.
"Ik ben zijn zoon."
"Wauw, mogen jullie je ook werkelijk voortplanten? Niet te geloven, we moeten dringend een andere regering." Ik steek er hoofdschuddend nog eentje op en neem een lange, diepe teug.
"Ongezond, weet je."
"Bek dicht, jochie, ik doe wel vaker ongezonde of gevaarlijke dingen. Bemoei je met je eigen zaken!" bijt ik hem toe. Eikeltjes hier.
"Je vindt jezelf heel wat." De grootste van het stel, de knul die me net achterna was gekomen, kijkt me fronsend aan.
"Ja, en best wel terecht, vind ik. Mij krijg je niet klein."
"Wedden?"
"Nee, ik vind het zielig voor je als je verliest. Hoewel, nee, eigenlijk niet! Ja ok, wedden."
"Wie wint..."
"...heeft het beste vals gespeeld."
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.