Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » This love is forever strong, » school,emmet,sjaal,heel koud.

This love is forever strong,

2 nov 2010 - 20:01

172

3

224



school,emmet,sjaal,heel koud.

je voelde een sterke hand bij je arm,je keek naar de gene wie het was die je arm vasthield.

busra:emmett wat is er?.

emmett:de bel is gegaan,kom je wel mee.

busra:als je me arm los laat dan kom ik wel mee.

je voelde emmett ze hand weg gaan,gelukig maar je kon echt niet tegen als hij je raakte,je voelde een koude hand bij je hand je keek er naar en zag dat emmett je deze keer je hand vast hield.wat hep die jongen nou is hij ziek of zo hij is ijskoud nee nog kouder zelf.je liet snel je hand los en voelde met je hand emmett ze voorhoofd.

busra:emmett wat is er met jou je ben ijskoud nee je ben veel kouder zelfs.

emmett:er is niets busra ik hep het koud gewoon.

busra:zal ik me zwarte sjaal geven?.

hij knikte en gaf je sjaal aan hem hij deed je sjaal om zijn eigen nek en ruikte er naar.

busra:het stinkt niet hoor.

emmett:het ruikt naar jou busra.jou geur ruikt naar rozen.

busra:ohh,bedankt.

hij hield je hand vast en jullie loopte naar de lokaal..

.


Reacties:


busracullen
busracullen zei op 2 nov 2010 - 21:55:
DAT IS JUIST LEUK WANT EERST SNEL DAN LANGZAAM
IK VIND HET ZONDER AANHALINGSTEKENS VEEL BETER,


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 2 nov 2010 - 20:42:
Hetzelfde als JustAgirl. En het moet niet zo snel gaan
xxx


justAgirl
justAgirl zei op 2 nov 2010 - 20:21:
ik vind het een leuk verhaal, maar toch, ik zou als ik jou was zou ik met aanhalingstekens gaan werken en met volle zinnen schrijven, en wie is carlison die ken ik niet ^^ oja en kun je op je spelling letten?
Ik hoop niet dat je je aangevallen voelt ofzo, want ik vind het wel een heel leuk verhaal! Maarhet is misschien iets waar je over na kan denken en gebruiken Ik hoop dat ik nog steeds mee mag lezen!
xxxx