Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bite me! » Seventeenth One

Bite me!

3 nov 2010 - 11:42

341

0

193



Seventeenth One

Fuck, die jongens hier spelen ontzettend goed vals! Ze hebben de batterij uit mijn gsm gehaald en mijn sigaretten afgenomen. Elke dag krijg ik er 5, ik moet zelf maar zien wanneer ik die rook. Ik vind het niet meer eerlijk, ik heb toch niets mis gedaan? Ik ga nu al bijna stuk van frustratie, en het is amper dag één!
Ik zie de zon niet onder gaan. Maar de klok aan de muur in de keuken vertelt me dat het bijna nacht is. Half negen.
"Pap, ik ga. Ik kom niet thuis vannacht." Jacob loopt de deur uit en ik kijk hem verbaasd na en vervolgens naar Billy als die enkel instemmend mompelt. Hé, misschien moet ik dat ook eens proberen.
"Billy, ik ga, ik kom vannacht niet thuis," zeg ik op precies dezelfde toon als Jacob. Ongeïnteresseerd, alsof het normaal is. Is ook zo, ik kan me geen nacht meer herinneren dat ik thuis sliep.
"Niet zo snel, juffie." Ik grijns als ik me bedenk dat hij niet kan lopen.
"Wat ga je doen? Je turbo gebruiken? Tot ooit, ouwe." Ik open de deur en schrik me wezenloos als Jacob met gekruiste armen en zijn vrienden met precies dezelfde houding voor me staan. Opnieuw zijn er enkele bij die geen shirt of schoenen aan hebben. God, wat ben ik blij dat ze tenminste een broek dragen!
Ik kijk hen enkele seconden aan en neem dan net zo'n houding als zij aan. Mijn armen gekruist, mijn benen licht gespreid en stevig op de grond. En natuurlijk een nors gezicht.
"Naar binnen," zegt Jacob kort. Mijn mond zakt open.
"Heb jij nu echt gewoon het lef om MIJ een bevel te geven? Ik ben geen hond, weet je! En trouwens, ik hoef helemaal niet naar jou te luisteren, ik ben nog steeds een vrij mens in een vrij land!"
"En toch ga je naar binnen. Vort." Ik staar hem woedend aan. Ik steek mij neus in de lucht en duw hem om langs hem heen te lopen. Hij stapt tot mijn verbazing opzij en ik ren naar de weg.
FREEDOOOOOOM!!!!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.