Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Bite me! » Twenthythird One
Bite me!
Twenthythird One
Ik schop tegen de muur vlak voor ik de woonkamer binnen ga. Ik ben al een week pisnijdig, en ik denk niet dat je een genie moet zijn om te raden waarom. Mijn humeur verslechtert zo mogelijk nog meer als ik zie dat Jacob met zowat zijn hele vriendenkring verspreid zit in die paar vierkante meter die ze een woonkamer noemen. Mijn blik valt op een meisje dat ik nog niet eerder heb gezien, maar ze heeft een norse blik op haar gezicht en ziet er minstens even sterk uit als Jacob. En ze heeft dezelfde tattoo als de anderen. De radertjes in mijn hoofd draaien op volle toeren, en dankzij mijn frustratie duurt het niet bijzonder lang voor ik wat bedacht heb om hen allemaal te stangen.
"Zo? Ik wist niet dat jullie ook een sletje hadden." Ik zie hoe het meisje woedend wordt, goed wetend dat ik het over haar heb.
"Zeg eens, liefje, wie is er het beste?" spin ik poeslief. Ze balt haar handen tot vuisten, springt trillend recht en stormt naar buiten. Zo, dat was wel te makkelijk! Ik zucht verveeld.
"Zeg, dat is niet eens leuk!" Mopperend loop ik naar de keuken en trek de kasten open. Pas als ik met een grote zak oven baked zout chips terug loop naar de bende, besef ik dat er iets mist. Ik kijk wantrouwig rond, terwijl ik vanuit mijn ooghoeken Jacob geen seconde uit het oog verlies. Ik vertrouw het niet, alles wat hij tot nu toe gedaan heeft en alles wat er veranderd was, is steeds in mijn nadeel geweest!
"Wat is er?" vraagt Seth nieuwsgierig. Ik boor mijn blik in de zijne, hopend dat ik er iets van een list in vind. Niets
"Er is iets anders, hier. Alsof er iets weg is."
"Billy is er niet, als je dat bedoelt." Dat is het! Het was Mobile Man die ik miste!
Ik vind het geniaal
Wil je snel verder gaan !