Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The Game » Preface

The Game

6 feb 2012 - 14:04

503

3

380



Preface

The Game

Joshua, Faith, Ethan en Paige nemen deel aan een zomerkamp op het tropische Crescent Island. Tijdens een uitstap naar het strand verkennen ze een grot nabij de baai. Diep in de grot ontdekken ze de woonplaats van Coder, een mysterieuze man die werkt aan een nieuw computerspel dat hij The Game noemt. Het doel van The Game is om de Aarde te beschermen tegen indringers vanuit de cockpit van een superrobot genaamd ISIS. Coder overtuigt de kinderen om een contract met hem te sluiten: zij zullen het spel uittesten.

Players

Joshua Moore
Ondanks dat hij niets tekort komt en een relatie heeft met Faith, zowat het perfecte vriendinnetje, beseft Joshua niet altijd hoeveel geluk hij heeft. Hij is vaak opvliegend en impulsief, maar bezit ook een hoger intellect dan de gemiddelde tiener.

Faith Taylor
Faith is het typische populaire meisje van de school, of dat zou je toch denken. Faith heeft echter veel meer in petto: niet alleen is ze knap, ze is ook nog eens intelligent en zorgzaam. Naast haar liefde voor Joshua houdt Faith ook van plezier maken, wat leidt tot haar oorspronkelijk onverschillige gedrag tegenover The Game.

Paige Jones
Paige is een vrij verlegen meisje. Alleen in het bijzijn van haar beste vrienden Ethan, Joshua en Faith is ze wat losser in de omgang. Paige heeft moeite met de enorme verantwoordelijkheid die het besturen van ISIS met zich meebrengt.

Ethan Miller
Ethan is zowat de geek van de groep. Hij vult zijn tijd voornamelijk met het spelen van games. De ontdekking van ISIS is voor hem eerder een zegen dan een last. Gezien zijn gameverslaving vervaagt bij hem gemakkelijk de lijn tussen realiteit en schijn.

Coder

Coder is de man die de kinderen leert kennismaken met The Game. Hij is tevens de eerste piloot van ISIS. Hij ontmoet de kinderen terwijl ze een grot nabij de baai verkennen. Eerst is Coder verrast hen te zien, maar nadien overtuigt hij hen om Players te worden.

Tutorial

Tutorial is een hulpprogramma dat door Coder werd geschreven om Players bij te staan tijdens hun gevechten. Tutorial communiceert doorgaans met een vrouwenstem. Gezien haar kunstmatige origine heeft Tutorial een uitgebreide woordenschat; ook sarcasme is haar niet onbekend.

ISIS

ISIS is de gigantische robot die de Players besturen. ISIS wordt geassocieerd met levenskracht en ontleent haar naam aan de Egyptische godin Isis. Haar exoskelet is gebouwd naar het evenbeeld van een wesp: ze heeft drie paar poten waarvan het onderste paar wordt gebruikt om te staan, en de bovenste twee paar worden gebruikt om aan te vallen. Op haar rug draagt ze ook een paar vleugels dat in rust opgevouwen is waardoor het lijkt alsof de vleugels erg smal zijn. In vlucht wordt het exoskelet aangedreven door straalmotoren onderaan het onderste paar poten en in de vleugels, die als het ware worden opengeslagen.

Crescent Island

Dit is het eiland waar Joshua, Faith, Ethan en Paige zich bevinden en waarop The Game begint. Het eiland is vrij klein, dunbevolkt en omgeven door de helderblauwe zee. Het strand is een trekpleister voor kinderen die er de hele dag ravotten of op verkenning gaan.


Reacties:


EnteredDanny
EnteredDanny zei op 23 okt 2012 - 19:12:
Dat klinkt veelbelovend! Heb je lang moeten nadenken over de namen? Ik vind het altijd lastig lastig om namen voor personages te verzinnen...


Aimeery
Aimeery zei op 20 sep 2012 - 18:29:
cool!!


zero
zero zei op 13 nov 2010 - 21:28:
yaey cuwl.
heb jij die anime gezien of wat?
het lijkt daar creepy veel op