Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The Necune - Rebirth of The Lost Planet » Chapter 5

The Necune - Rebirth of The Lost Planet

16 nov 2010 - 14:41

2427

1

254



Chapter 5

Tzol: "Hoe lang nog voor we gedropped worden kapitein?"
Kapitein van de Fir: "Een uur tot we onze bestemming bereiken, u en uw groep moeten zich nu naar het transportschip begeven. U wordt nog op de hoogte gebracht wanneer we jullie zullen droppen."
Tzol: "Bedankt."

Tzol keerde zich naar zijn groep toe, zij waren bereidt om Tzol overal te volgen, al werd het hun dood.
Tzol: "Er wacht ons een moeilijke missie mannen. We zullen aangevallen worden door Sank, hij kent de planeet beter dan ons, dus iedereen moet op zijn hoede blijven voor gevaar. Sank elimineren is onze hoogste prioriteit. Laten we eens tonen dat de Necune, niet de enige groep is, die een missie kan volbrengen."
Groep: "Ja, Sir."

Ondertussen komt de Necune aan in Colon.
Hopson: "Parc, repareer het schip samen met Kemp waar nodig. We moeten zo vlug mogelijk kunnen vertrekken, als de 5Hoofden ons weer wegstuurt op missie."
Parc: "Goed kapitein. Ik ben al onderweg."
Hopson: "Stilk, Kluc en Petty. Jullie komen met mij mee, ik zie jullie buiten het schip."

Stilk, Kluc en Petty die de oproep kregen, begaven zich naar de uitgang van de Necune, daar stond Hopson al op ze te wachten.
Hopson: "We gaan naar de 5Hoofden, de fossielen zijn al naar hen onderweg. Lom is er al achter gekomen."
Petty: "Goed, dus we kunnen nu gaan naar de 5Hoofden?"
Hopson: "Ja, natuurlijk, gehaast Petty?"
Petty: "Ja, ik heb gehoord dat ze een groep naar Pev hebben gestuurd, waar Sank is. Om het 4de fossiel te gaan halen."
Hopson: "Als het een goede groep is, zullen ze onze hulp niet nodig hebben."
Stilk: "Het is nog altijd naar Sank dat ze gaan kapitein en op Pev heeft Sank een grote avantage."
Hopson: "Laten we ons haasten dan."

Hopson, Stilk, Kluc en Petty begaven zich naar de 5Hoofden, ze namen de lift naar boven en zonder te wachten, mochten ze meteen de vergaderzaal binnen. Deze keer mocht iedereen binnen, er zal iets ergs gebeurd zijn.

Ondertussen maakt de Fir zich klaar om Tzol en zijn groep te droppen.
Kapitein van de Fir: "Tzol, bent u klaar om gedropped te worden?"
Tzol: "Met alle plezier kapitein."
Kapitein van de Fir: "5, 4, 3, 2, 1, succes Tzol."
Tzol: "Bedankt."

Het transportschip van de Fir werd gedropped en ging richting Pev. De groep wist dat dit een missie was met lage slaagkansen en toch wouden ze gaan, alsof ze iets moesten bewijzen. Het transportschip ging met snelle vaart naar Pev en maakte zich klaar om te landen. Eens geland ging de groep naar buiten en begaven zich dan naar het grote gebouw die ze in de verte zagen.
Tzol: "Wees op je hoede, we kunnen hier snel in een val lopen."

Tzol en zijn groep waren heel voorzichtig, ze wisten dat Sank een val had voorbereidt, maar wat het val was, wisten ze niet. Ze liepen verder en uiteindelijk zagen ze Sank en zijn groep in de verte. Ze waren bezig met iets klaar te leggen, het zag ernaar uit dat ze niet lang gingen blijven.
Tzol: "Hier is het, ze hebben ons nog niet opgemerkt. Iedereen, maak je gereed voor aanval. We gaan ze allemaal in één aanval afmaken."
Groep: "Ja, Sir."

De groep verdeelde zich en gingen allemaal een plaats zoeken waar ze niet opgemerkt gingen worden. Ze verplaatsen zich heel stilletjes, Sank of één van zijn mannen merkten Tzol en zijn groep niet op. Ze waren goed in wat ze deden. Wanneer iedereen op zijn plaats was, ging Tzol een teken geven voor aanval.
Tzol: "Eventjes wachten, wees gereed en ...."

Tzol ging rechtop staan en begon te schieten, de groep begon ook te schieten. Ze schoten zo lang hun magazijn nog niet op was. Tzol gaf dan een teken van het vuren te stoppen, nadat hij niet meer verder kon schieten. Tzol en de hele groep waren verbaasd van wat ze zagen.
Tzol: "Dit kan niet, hoe is het mogelijk...."

Sank en zijn mannen leefden nog, ze waren zelfs ongedeerd. Ze bleven verder werken alsof er niets gebeurd was. Tzol zag zijn groepen die verspreid zatten, ze begonnen één na één hun handen in de lucht te steken. Wat was er aan het gebeuren?
Sank: "Ik zie dat mijn plannetje gewerkt heeft, alhoewel ik jullie niet verwachtte."
Tzol: "Sank?!"
Sank: "Je vraag je waarschijnlijk af hoe ik nog leef, na zo een pietluttige aanval van jullie. Wel, ik zal het je vertellen, zie je, deze mannen daar, dat zijn maar hologrammen. Hele goeie zelf, de laatste technologie. Echter kun je niet verkrijgen. Spijtig genoeg zijn ze zo echt, dat jullie dit niet opmerkten. Nu zijn jullie van mij. Dood iedereen, maar houdt deze in leven, hij kan nuttige informatie bevatten."

Tzol werd gevangen genomen door Sank, de rest van de groep werd bij elkaar gebracht, omsingeld door Sank zijn mannen. Ze hielden allemaal een geweer vast en richtten het op de groep. Sank gaf een teken en zijn mannen openden het vuur. De groep was dood en de lichamen werden meteen verbrandt, dit was als voorzorgen zou er iemand het toch overleeft hebben. Er was hier ook een andere reden voor, Sank en zijn mannen waren nogal sadistisch en hielden van andere personen te horen schreeuwen van pijn, terwijl ze die pijn zelf aanrichtten.

Tzol werd naar binnen gebracht, hij zag veel ruimtes met elk één deur, alle ruimtes hadden geen ramen, het waren allemaal folterruimtes. Sank en zijn mannen hadden hun plezier in folteren, iedereen had zijn voorkeur. Sommige hadden liever vrouwen, want dan konden ze er alles mee doen wat ze wouden, voor ze hen het leven ontnamen. Andere hadden lievere mannen, om te zien hoeveel pijn ze aankonden en wanneer ze om hun leven zouden schreeuwen.

Tzol werd naar de donkerste ruimte gebracht, Sank ging de folteringen zelf uitvoeren. Hij moest bepaalde informatie kunnen verkrijgen en hij dacht dat Tzol ze ging hebben. Ze maakten Tzol vast in het midden van de ruimte, hij kon zich onmogelijk vrij maken. Tzol hoorde overal mensen schreeuwen van pijn, hij moest sterk blijven en niets vrijgeven, hoe moeilijk dit ook ging worden.
Sank: "Ik heb dus informatie van je nodig, die jij me zal geven, anders... wel, anders weet je wat we je zullen aandoen."
Tzol: "Ik zal je niets zeggen!"
Sank: "Dat betwijfel ik, iedereen begeeft het en niemand is zo trouw aan de Federatie."
Tzol: "Je zal niet lang leven Sank, we zullen een einde aan je brengen!"
Sank: "Hahahahahaa, je maakt me lachen, je bent leuk. Laten we zien als je nog kunt lachen na onze kleine sessie."

Sank begaf zich naar tafel die zich in de ruimte bevond. Op deze tafel lag er veel gereedschap, messen, hamers, tangen, scharen, boren, naalden..... alles wat er nodig was om iemand te folteren. Sank nam eerst een paar naalden en ging naar Tzol.
Sank: "Zie je dit, ze zijn voor jou. Jij wordt mijn nieuwe meesterwerk. Je weet dat je deze planeet nooit zult verlaten, niet levend allesinds."

Sank begon één voor één de naalden in Tzol zijn lichaam te steken. Tzol doorstond de pijn, hij wist dat er nog ergere folteringen aankwamen. De naalden waren nu allemaal in Tzol zijn lichaam en Sank glimlachte.
Sank: "Mhahahaha, dit is leuk, laten we verderdoen."

Sank nam een mes en een tang van de tafel.
Sank: "Je tanden die zijn nu van mij. Mhaha."

Sank nam er zijn plezier in om alle tanden uit Tzol zijn mond te rukken. Tzol bloedde uit zijn mond, maar hij doorstond de pijn. Die nu op een heel hoger niveau was. Sank had ook nog een mes die Tzol vergeten was, Sank maakten allerlei kleine sneetjes in Tzol zijn lichaam, hopend dat hij het zou begeven onder de pijn, maar Tzol bleef sterk en de foltering ging door, Sank was blij en hij had er zijn plezier in. Alle andere ruimtes konden Sank horen lachen, zijn gek gestoorde lach van plezier....

Ondertussen was de vergadering met de 5Hoofden gedaan en kregen Hopson en zijn groep een nieuwe missie. Ze moesten het 4de fossiel gaan terughalen. De 5Hoofden had ze ingelicht over de groep die ze op Pev hadden gestuurd en die gedood werden. Pev was niet zo ver van Colon, dus Hopson haastte zich naar de Necune en liet iedereen zich haasten. Hij ging nog de groep proberen te redden, hij hoopte op tijd te kunnen komen. De Necune steeg op, verliet Colon en ging snel naar Pev.

Op hun weg naar Pev, maakten ze contact met de Fir.
Hopson: "Kapitein van de Fir, hier is Kapitein Hopson van de Necune."
Kapitein van de Fir: "We horen u kapitein Hopson, we werden verwittigd dat u aankwam."
Hopson: "Hoe is de situatie daar?"
Kapitein van de Fir: "We hebben al lang geen contact met de groep, we vrezen voor het ergste, we gaan een tweede groep naar hen sturen."
Hopson: "Kapitein, doe dit niet."
Kapitein van de Fir: "Met alle respect kapitein Hopson, we kunnen deze situatie wel aan."
Hopson: "KAPITEIN! Breek u reddingsmissie af, u weet niet met wat u te maken heeft. Laat dit aan ons over."
Kapitein van de Fir: "Tegen dat jullie er zijn kunnen ze allemaal dood zijn."
Hopson: "Het is een risico die ik wil nemen, u mannen zijn hiervoor niet bereidt."
Kapitein van de Fir: "Goed, kapitein, wanneer bent u hier."
Hopson: "Parc?"
Parc: "Nog 2 uur voor we Pev bereiken kapitein, we zitten op volle kracht."
Kapitein van de Fir: "Succes kapitein."

De verbinding tussen de 2 schepen werd gestopt en de Necune haastte zich naar Pev. Tzol werd nog altijd gefolterd, hij gaf niets vrij en doorstond alles wat hij kreeg te verduren van Sank.
Sank: "Je bent goed, dat geef ik je toe. Ik zal je een klein geheimpje vertellen, het 4de fossiel die is hier helemaal bovenaar dit gebouw, met mijn nieuw gemaakte beelden. Oja, ik vergat je dit te vertellen, wat dom van me. Nadat ik genoeg plezier heb gehad met je, zul je tot een beeld gemaakt worden. Het proces duurt lang genoeg en je zul er alles van voelen tot jouw groot geluk."

Sank ging verder met het folteren, maar wat hij niet verwachtte, was dat Hopson al aan het afkomen was. Het was nu al te laat om een val te plannen.
De Necune kwam dichter bij Pev en zagen de planeet, ze gingen er snel naartoe en naarmate ze dichter kwamen, verminderden ze hun snelheid. Ze maakten zich al klaar om te landen.

Nadat ze op Pev geland waren, maakte Hopson snel een groep klaar en gingen ze richting het gebouw.
Hopson: "Ik wil dat iedereen op zijn hoede blijft. Kluc en Mel, jullie zoeken een plaatst hogerop en geven ons dekking aan de ingang, schiet de bewakers neer en iedereen die naar buiten komt met een wapen."
Kluc en Mel: "Ja, kapitein."

Kluc en Mel gingen op een plaats waar ze de ingang van het gebouw konden zien, maar waar zij onopgemerkt konden schieten. Hopson en zijn groep ging verder, nadat de bewakers aan de ingang werden neergeschoten. Eens binnen verdeelde Hopson zijn groep in 2 groepen.
Hopson: "Petty, jij neemt Kemp, Zax, Mov en Gub mee, jullie zoeken het fossiel. De rest gaat met mij mee."
Petty: "Wees voorzichtig kapitein."
Hopson: "Ben ik altijd."

Hopson en zijn groep gingen naar beneden, terwijl Petty en haar groep zich een weg naar boven maakten. Hopson ging naar beneden en hoorden geschreeuw, hij wist dat hij Sank hier zou vinden en dat hij hier misschien overlevenden zou terugvinden. Hij ging elke ruimte binnen, om te zien of hij iemand kon redden. Zijn groep deed hetzelfde, ze namen het op zich om elk een ruimte binnen te gaan en zien of ze iemand konden redden. Hoe verder ze gingen hoe meer ze de geur van dood konden ruiken in de lucht. Opeens opende Hopson een ruimte en hij zag dat een man klaar was met een foltering en net een vrouw had gedood. Met een vlotte beweging liep hij naar deze man en sneed hij zijn keel open. Hij maakte de vrouw vrij en legde ze op de grond. Het maakte hem boos dat ze hier niet sneller waren gekomen.

De groep ging verder en ze konden een paar mensen redden, Hopson ging verder met Tik en ze kwamen toe in een donker gedeelte van de verdieping. Daar hoorden ze iemand schreven en hoorden ze gelach.
Hopson: "Sank!"

Hopson liep naar de ruimte toe en Tik volgde hem. Ze waren voorzichtig en toen iedereen binnenin naar de gefolterde man aan het kijken was, gingen Hopson en Tik naar binnen en schoten ze iedereen doodt, behalve Sank. Sank bewoog niet, aangezien er een geweer op hem werd gericht door Hopson.
Sank: "Dus je bent hier geraakt, ga je me nu schieten?"
Hopson: "Tik, maak deze man los."
Tik: "Kapitein, het is Tzol, van de groep die de Federatie naar hier heeft gebracht."
Tzol: "Be...bedankt.....fo....fos....fossiel......b....B....bo....bov....boven...."

Tzol viel bewusteloos neer in Tik zijn armen. Nu wisten Hopson en Tik dat het fossiel boven lag. Ze verwittigden Petty, die op die tijd al de bovenverdieping had bereikt van het gebouw en het 4de fossiel had gevonden. Ze ging op weg naar het schip.

Hopson heeft Sank nog steeds onder schot. Tik draagt Tzol, maar wat gaat er hier gebeuren?
Hopson: "Hier is je einde Sank."
Sank: "Mhaha, het ziet ernaar uit, maar heb jij de ballen om te schieten. De ballen om iemand neer te schieten die zich niet kan verdedigen?"
Hopson: "Ik heb nu alle redenen om je te doden Sank, niemand wil je mee levend."
Sank: "Schiet me maar neer, ik werkte maar onder orders van mijn heer."

Bang, een schot werd geschoten. Een man valt op de grond. Sank is eindelijk doodt. Hopson, Tik en Tzol haasten zich terug naar de Necune.
Petty: "Het 4de fossiel is veilig op het schip kapitein."
Hopson: "Onze missie is volbracht, Tik breng Tzol naar Depa. Hij heeft verzorging nodig. Avida, stuur een bericht naar de 5Hoofden dat we terugkeren met Tzol, medische hulp vereist bij ons aankomen, deze man is zwaar gefolterd geweest. Zet bij het bericht ook dat Sank eindelijk dood is."
Avida: "Komt in orde kapitein."
Petty: "De mannen hebben rust nodig kapitein, we zijn uitgeput."
Hopson: "Ik weet het Petty, we moeten nog altijd 2 fossielen vinden, ik zal erover spreken met de 5Hoofden."

De Necune kwam aan in Colon en Hopson sprak meteen met de 5Hoofden, hij vroeg of zijn bemanning een tijdje had om te rusten. De 5Hoofden lieten het toe, aangezien niemand wist waar de laatste 2 fossielen zich bevonden. De 5Hoofden gaf een toelatingsbrief om naar een spa te gaan. Deze spa lag op een dag reizen van Colon, op de planeet Hing.

Toen Hopson het goede nieuws bracht aan de bemanning was iedereen blij en klaar om te vertrekken. Uiteraard moesten ze klaar zijn om vandaar te vertrekken indien ze informatie verkregen over een volgen fossiel. De bemanning ging akkoord en zonder te wachten vertrokken ze naar Hing, klaar om eens goed uit te rusten voor de komende missies.


Reacties:


multiCHROME
multiCHROME zei op 16 nov 2010 - 20:12:
Your stories keep me busy on the train