Hoofdcategorieën
Home » All Time Low » So wrong, it's right. » Stay awake, Dreams only last for a night.
So wrong, it's right.
Stay awake, Dreams only last for a night.
Ik schrik wakker. Het zweet stroomt langs mijn voorhoofd. Mijn ogen prikken en zijn opgezwollen. Waarom moet ik nou ook altijd van die nare dromen hebben? denk ik in mezelf. Ik weet zeker dat het allemaal begon toen Jayden me bedroog. Ik krijg steeds maar dezelfde flashbacks en zie ons weer samen zitten. Telkens als ik hieraan denk moet ik moeite doen om op zijn minst niet één traan te laten, om niet in paniek te raken.. Ik blijf tegen mezelf liegen, dat ik over hem heen ben. Maar waarom denk ik dan zo vaak aan hem? Pff.. Morgen zou ik weer uit gaan, en alles vergeten. Écht alles.
'En, ben je er klaar voor?' vraagt Sophie als ze zichzelf in de spiegel bekijkt. 'Ik wel hoor, en jij zo te zien ook!' ik stijl vlug nog even mijn haar, en doe mijn Vans aan. 'Let's go!'
Ik neem alleen plaats op de loungebank en staar naar de vele concert en festival posters die aan de muur hangen. Ik voel me niet op mijn gemak deze keer, wat voor mij redelijk ongewoon is. Normaal vind ik dit concert podium helemaal geweldig. De harde live muziek, mijn maffe vrienden, alles eigenlijk wel. Ik draai aan het ringetje van mijn lip piercing en proef bloed. Ik was al vergeten hoe apart bloed smaakt. Hier moet een einde aan komen en ik loop weg. Sophie zal toch nog wel even buiten blijven om te roken.
'Ziggy, mag ik wat te drinken?' vraag ik. 'Tuurlijk Livje.' Ziggy vult twee glazen en we drinken het samen op. De bittere alcohol brand als het mijn tong raakt. 'Ik heb je wel gemist hoor.' roept Ziggy in mijn oor. 'Ik heb je maar 3 dagen niet gezien!' lach ik terug. Ziggy is een aardige jongen. Zonder Ziggy was ik nooit in deze vriendengroep terecht gekomen. Hij is echt als een grote broer voor me, misschien ook wel omdat ik hem al zo lang ken. 'Nog wat te drinken?' Ik knik ja en we lopen naar de menigte. Onze stemmen komen nu al helemaal niet meer boven de muziek uit. Een lokaal pop-punk bandje speelt wat covers en ik ga op in de muziek. De alcohol lijkt zijn werk al te doen.
Call it a cold sweat, start splitting hairs.
I'm drinking too much i'm on my way to striking out.
Go to sleep with the pressure of everyone,
watching and waiting are yours for the taking.
But i still have my doubts. Stay awake!
Get a grip and get out, your safe.
The dedication takes a lifetime.
But dreams only last for a night.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.