Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » How my soul is taken.. » Hoofdstuk 3

How my soul is taken..

23 nov 2010 - 18:54

427

0

200



Hoofdstuk 3

Gapend werd ik wakker en keek op de klok 1:03. Hmm veels te vroeg.. Met een plof ging ik weer liggen en ging op mijn zij liggen. Een kriebel liet de slaap niet toe en met een luide gaap stapte ik uit bed. Langzaam, zonder tijdbesef, deed ik mijn sloffen aan en mijn badjas. Nog langzamer liep ik naar beneden maar toen ik beneden was merkte ik dat er iets niet klopte. Ik liet mijn ogen wennen aan het donker, wreef er nog eens in en keek toen rond. Aha, licht vergeten uit te doen. Slaperig liep ik de kamer binnen, ook hier klopte wat niet. "Hallo, is daar iemand?" Slaperig keek ik rond. Met wallen onder mijn ogen slofte ik naar de keuken toe en zette thee. Wat vreemd, er is hier echt iets eigenaardigs aan de hand. Nog een keer keek ik rond, maar wat dan? Gapend pakte ik mijn mok met hete thee en liep terug naar de woonkamer. "Euh hallo? Wat is hier gebeurd?" Nog eens wreef ik in mijn ogen. "Hallo Ilse, wat woon je hier prachtig." Een zacht zachte voetstap kwam in mijn richting. "W-wie ben je? W-wat wil je?" Angstig deed ik een stap naar voor aangezien het geluid vanachter mij kwam. "Hmmm.. Honger.." Een zucht ontsnapte uit mijn mond en ik draaide mij om. "Oh honger moet ik wat voor j-" Verder kwam ik niet. "Neuh ik heb honger.. Ongewone honger". Een glimlach trok zich rond zijn... Ik wist niet wat ik zag. "W-wat bedoel je?" Ik zette een stap achteruit. "In jou Ilse". Voor ik het wist stond hij voor me, sloeg zijn armen om mij heen en voelde ik een enorme pijnscheut in mijn lippen..

~~

Nog steeds staarde ik naar de plek waar ik hem had zien staan. Wie of wat was dat? De bel ging en nog steeds peinsend liep ik verder. Ik had het niet zien aan komen maar de deur van een ander klaslokaal vloog open "Knal!" tegen mijn hoofd aan. "Oef.." Wankelend probeerde ik overeind te blijven. Het meisje die de deur opengooide lachte gemeen en liep weg. "Bitch" Met een hand op mijn voorhoofd liep ik naar mijn kluis, propte mijn boeken erin en pakte de boeken uit mijn kluis die ik nodig had voor de volgende lessen. Nog steeds afwezig liep ik naar buiten toe en nam een hap van mijn appel, pauze. Langzaam liet ik mij op een bankje vallen en dacht na. Ik dacht na over wat er zojuist bij de boom stond, nog steeds een mysterie..



~~ nog niet af!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.