Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Rehab » 1.4
Rehab
1.4
"Wat zou jij daar van weten? Je kent me niet eens!" schreeuwde ik. Hij knikte en schreef wat op zijn papieren.
"Wat schrijf je op?" vroeg ik wantrouwig.
"Dat je agressief reageert als ik je vraag naar persoonlijke dingen. En dat je dat waarschijnlijk doet om iets te verbergen."
"Ik heb niets te verbergen," beet ik hem toe, "volgens mij heb jij last van waanvoorstellingen!"
"Persoonlijke beledigingen," mompelde dokter Roberts terwijl hij op het blad schreef. Ik staarde hem ontzet aan. Wat dacht hij wel? Even over mij liggen oordelen alsof hij me al jaren kent, en dan nog waar ik zelf bij zit! Hoe durfde hij! Ik stond woedend recht en veegde zijn papieren van de tafel.
"Ga weg!" siste ik. Ik kruiste mijn armen en keerde hem mijn rug toe.
"Natuurlijk, Nina," zei hij rustig. Ik was in de war. Ik schreeuwde naar hem, ik joeg hem weg, en hij knikte geduldig, alsof ik hem had gevraagd de krant te gaan halen.
Hij verliet de kamer, maar liet al zijn papieren rustig liggen. Alsof ze niet belangrijk waren. Alsof ik mocht weten wat erin stond.
ik wachtte eventjes tot ik zeker wist dat hij niet meer terug zou komen. Daarna raapte ik langzaam de papieren op en legde ze op volgorde.
Misschien zou ik wat meer over mezelf te weten komen als ik ze een keer zou lezen...
Mooi,
en zielig!
Mag ik misschien een melding als je verder gegaan bent?