Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » All Time Low » In Passing. -Jack Barakat » Preface.

In Passing. -Jack Barakat

8 dec 2010 - 19:54

192

0

259



Preface.

Voor alle mensen die denken dat ze op de wereld gezet zijn zonder reden, jullie zijn mis.
Ooit was ik zoals jullie en dacht ik dat ik nergens thuishoorde. Niemand toonde interesse in me en ik kon het hun niet kwalijk nemen, want ik was nu eenmaal een persoon waar niemand mee te maken wilde hebben.
Ik geloofde dat iedereen met een doel op de aarde rondliep, maar wat de mijne was, kon ik nergens thuisbrengen. Mijn uiteindelijke doel van mijn leven werd me plots erg duidelijk wanneer ik Jack leerde kennen. Het was gek hoe één persoon door je gewoon maar aan te kijken, wist wat je nodig had. Hij luisterde naar je zonder dat je één woord zei. Hij praatte wanneer je daar behoefte aan had en zweeg op de juiste momenten.
Ik was Jack veel verschuldigd en ik wist het maar al te goed. Toch beweerde hij door hem gewoon een glimlach te schenken, dat ik hem gelukkig maakte. Ik kon niets anders doen dan hem geloven. Nu wenste ik dat ik niet enkel een glimlach had geschonken, maar iedere dag had gezegd hoeveel hij werkelijk voor me betekend had.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.