Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Bite me! » Twentysixth One
Bite me!
Twentysixth One
http://us.123rf.com/400wm/400/400/redav/redav1011/redav101100065/8160579-young-blond-in-tank-top-and-shorts.jpg
De volgende ochtend werd ik wakker van ene enorm rumoer buiten. Nou ja, enorm, gewoon een paar bullebakken die wat stonden te roepen naar elkaar.
Wacht eens, ik ken die ene bullebak! Jeffrey!!
Ik rende naar beneden, niet lettend op het feit dat ik alleen een shortje aan had en een topje. Jeff zou het niet erg vinden.
Ik smeet de voordeur open en keek dolverliefd naar de jongen die tegen die Seth en Jacob stond te katten. Héérlijk!
"Jeff!" Hij draaide zich om, ik rende full speed naar hem toe en sprong hem rond de hals. Hij sloeg zijn armen om me heen en kuste mijn voorhoofd, streelde mijn hoofd, haar en rug. Ik klemde mijn benen om hem heen, hij legde zijn handen op mijn kont om ervoor te zorgen dat ik niet zou vallen.
"Ik ben zo blij dat je er bent." Mijn stem brak, sloeg over van de opkomende tranen. Hij suste me zachtjes en bleef kusjes op mijn kruin drukken terwijl ik mijn hoofd in zijn vest begroef.
"Ik heb je zo gemist," fluisterde ik.
"Muts, je bent twee weken weg," grijnsde hij. Ik liet hem los, hij mij ook.
"Hou op, eikel! Als jij me niet ook miste, stond je hier helemaal niet, maar dan zat je nu onder de brug met één of ander pokkenwijf!" Hij brulde het uit van het lachen.
"Ja, dat is waar. Mooie outfit trouwens," knipoogde hij. Ik stak plagend mijn tong uit.
"Ik zie er nog beter uit zonder dit alles," treiterde ik. Ik trok een beetje aan de zoom van mijn topje, zijn ogen vielen bijna uit zijn kop.
"Jakkes," gruwelde Seth.
"Tja jochie, als je in de kleuterschool was gebleven zoals je mammie je gezegd had, zou je dit niet moeten aanzien!" bitste ik hem toe. Hij rolde met zijn ogen, Jacob keek me woedend aan.
"Je moest je schamen! Die kerel is minstens zeven jaar ouder dan jij!"
"Wat kan jij slecht schatten, zeg, ik ben verdomme tien jaar ouder!" Jeffrey sloeg zijn armen weer om me heen.
"Kom, schat, ik laat je mijn kamer zien. Of toch dat kleine hok met vier muren en een bed." Ik liep voor hem op , voelde zijn ogen op mijn billen branden. Veel zou hij niet zien van die kamer...
Reacties:
Ik heb alles weer even bijgelezen en het is echt een super gaaf verhaal!
Ga je er binnenkort nog verder mee?
X
Ga je nog verder met je verhaal of dat niet meer?
Vind het namelijk een erg leuk verhaal!
Gaaf verhaal mag ik een melding Als je verder bent
Xx