Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Het uitwisselingsprogramma » Andreas' Best Buddies,,

Het uitwisselingsprogramma

16 dec 2010 - 16:29

410

2

244



Andreas' Best Buddies,,

POV Laura.
Andreas komt binnen met zijn twee beste vrienden, waarbij Anita ook gelijk rechtstaat en ernaartoe loopt.

“heejj, wat komen jullie hier doen?”¯
“We kwamen even langs, mat dat niet dan?”¯
“Jawel hoor”¯ Hij moet lachen. Andreas kijkt ons even aan. En kijkt weer naar de twee andere jongens.
“We hebben bezoek.”¯
“Ah leuk.”¯
“kom even zitten jongens.”¯


Ze gaan allemaal zitten waarbij wij nog steeds niets hebben gezegd en gewoon de andere jongens hebben aangestaard.

“Bill, Tom. Dit zijn Laura en Kitty, de uitwisselingstudenten waar ik over vertelde.”¯
“Ah, amai Andreas. Drie vrouwen in huis.”¯ Lacht Tom.
“Komt wel goed hoor.”¯
“Tuurijk.”¯ Zegt Tom met een grijns.


Kitty praat spontaan met de jongens mee, Anita is naar de keuken gegaan om de vaat te doen. Ik blijf gewoon stil in de sofa zitten en veroer me niet en zeg ook geen woord, ik wil niets verkeerd zeggen. Dus neem ik mijn mobiel maar even. Ik heb wel door dat de andere jongen, die blijkbaar Bill noemt heel de tijd naar me zit te kijken, vraag me niet waarom. Want dat weet ik niet.
Bill staat recht en komt naast me zitten. Ik kijk verbaasd op.

“Je zit hier zo afstandelijk?”¯
“Wel, achja. Praten jullie maar. Maakt mij niet uit.”¯
“Ach, veel zeg ik daar ook niet, het zijn vooral Kitty en Tom die zitten te klöten.”¯
Er verschijnt een lachje op mijn gezicht.
“Hé, dat heb ik gezien!”¯ Zegt Bill met een grijns.
“Wat? Mag ik niet lachen ofzo?”¯
“Jawel.”¯ Lacht Bill.


Even later zit Bill nog steeds naast me en hebben we een gezellig gesprek, terwijl Kitty bijna op Tom zijn schoot zit.

“Wel, dat gaat niet lang meer duren of daar komt een kus van.”¯ Zeg ik tegen Bill.
“Denk ik ook, maar misschien komt er wel wat meer van dan kussen.”¯ Zegt Bill met opgetrokken wenkbrauwen.
“haha, ach. Laat Kitty maar. Ze weet wel wat ze doet.”¯
“Ja, okay. Maar mijn allerliefste broer TOM, weet niet wat hij doet!' Bill legt een nadruk op Tom, waardoor hij ons aankijkt.
“Wat is er?”¯ vraagt hij.
“Niets hoor.”¯ Kitty kijkt ons ook aan.
“Zit je goed daar naast Bill?”¯ vraagt Kitty met een grijns.
“Ja hoor.”¯
“Bill, jij ook?”¯
“Ja, tuurlijk.”¯ Het valt me op dat Andreas weg is.
“Waar is Andreas naartoe?”¯ vraag ik aan Tom.
“Die moest even naar het toilet.”¯
“Ah okay”¯


Dan komt Andreas binnen en komt bij Tom en Kitty zitten, waarbij iedereen gewoon verder praat. Ik met Bill. Kitty met Tom & Andreas.


Reacties:


xcrreepshow
xcrreepshow zei op 17 dec 2010 - 17:01:
Whaa, ik moet weer een stukje gaan verzinnen. Komt wel goed ;D x


dreamerangel
dreamerangel zei op 17 dec 2010 - 16:57:

fuckdroog!

verder!