Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie) » 002

Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie)

18 dec 2010 - 15:24

588

2

263



002

2e tips zijn welkom

Celia pov :

Ik zit op mijn bed met mijn hutkoffer naast me iedereen zit te eten maar ik ben gewoon weg gegaan , ik zag wat er ging gebeuren ik kreeg een visioen .
Ik ben ingedeeld bij Zwadderich maar eigenlijk kon de sorteerhoed geen keuze maken maar ik wou het zo graag dat die dat zei .
In mijn visioen zag ik dat Perkamentus mij ging zeggen dat ik een week bij Zwadderich moet zitten en een week bij Griffoendor , mijn moeder gaat zeker zeggen dat ik een schande ga worden voor de Van Detta 's
Maar ik kan ja ik ben geniaal ik zeg gewoon dat ik bij Griffoendor zitten een voordeel is , zo kan ik die Griffendoer's gewoon bespioneren .
' Hallo is hier iemand .' zegt een stem er komt een meisje met een groot bos haar ik herken haar zij is die Griffel ze lijkt me niet onaardig of gestoord zoals die Potter gast en die Roodharige Ron .' Ja .' zeg ik .' Hey , je bent toch Celia . Perkamentus stuurt voor jou eten .' zeg ze ik zie dat ze een bord met kip en frietjes heeft en in haar andere hand heeft ze een glas pompoen sap , mhhhh wat had ik dat gemist .' Bedankt , maar jij hebt toch niet gegeten en hoe weet je het wachtwoord .' ratel ik .' 1 . ik heb idd niks gegeten maar ik eet straks wel en Perkamentus heeft me het wachtwoord gezegt .' zegt ze in 1 adem uit daarna neemt ze een diepe ademhaling en praat verder .' En je hebt belangrijke nieuws gemist de wedstrijd voor de vuurbeker wordt hier gehouden .' zegt ze .' De vuurbeker je bedoelt die wedstrijd waar Zweinstein het opneemt tegen andere scholen en er doden kunnen vallen .' zegt ik . Ze knikt .'Dat is nog niet alles , alleen kinderen boven de 17 jaar mogen meedoen . ' zegt ze , oo ik wou meedoen ik weet zeker dat ik ging winnen .
Zo blijven ik en Hermelien praten . Ik denk dat ik de weken bij Griffendoer misschien toch leuk gaan worden .' Ik denk dat we best vrienden kunnen worden .' zeg ik dan .' Dat denk ik ook , ik heb eigenlijk geen vriendinnen alleen Ron en Harry maar ik wil een vriendin waar ik over meisjes dingen praten .' zegt ze .

`` Volgende dag wordt onthuld wie gaan meedoen aan de wedstrijd``

' Stilte , kinderen nu ga ik onthullen wie er mee mag doen .' zegt Perkamentus
'Voor de Klammfels Viktor Kruml .' zegt hij en meteen ontstaat er gejuich .
' Voor de Beauxbatons Fleur Delacour .' zegt Perkamentus en meteen begint iedereen weer te juichen te trut staat sierlijk op en huppelt naar de kamers waar de strijders moeten zitten . ' Voor Zweinstein Carlo Kannewasser .' zegt hij er staat een knappe jongen op en gaat het kamer in .. Na 2 minuten koen er 2 briefjes uit de beker op nieuw .' Dat is onmogelijk .' zegt Perkamentus .
' Er zijn 2 extra mensen gekomen maar die kunnen zich onmogelik ingeschreven ze zijn beide onder de 17 .' zegt Perkamentus .' De personen zijn Harry Potter en .' zegt Perkamentus , hij blijft stil Potter staat op en wacht voor de volgende leerling .'De volgende is iemand uit Zwadderich .' zegt Perkamentus . De Zwadderich juichen ze zijn blij dat iemand uit hun afdeling meespeelt .' Aracelia Van Detta .' zegt Perkamentus iedereen blijft stil wanneer ze mijn achternaam horen . Ik sta op en de Zwadderich beginnen te juichen , Draco trekt me terug en fluistert dan .' Veel suc6 ik waarschuw hem wel .' zegt hij . Ik weet over wie hij het heeft ik weet zeker dat mijn Familie en vooral De Heer heel trots zullen zijn .


Reacties:


wordslover
wordslover zei op 18 dec 2010 - 11:58:
Leeeeuk!

Idd leuk dat Hermelien niet gepest word!

Spannend hoor dat ook haar naam uit de vuurbeker kwam,
het enige wat ik niet begrijp is waarom ze een week bij Griffoendor moet?
Als ze van Detta heet, en bij Voldemort hoort en alles, dan komt ze toch niet bij Griffoendor?

Noujaa, daaar kom ik miss. zo nog achter,
dus ik ga snel verder lezen!

<3


Hermelien
Hermelien zei op 17 dec 2010 - 18:05:
Mooooi !!
Wat leuk dat Hermelien niet gepest word door haar ofzo
Ik ga snel verder lezen
x