Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie) » 003

Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie)

18 dec 2010 - 15:24

298

2

240



003

3e tips zijn welkom

Celia pov :

Ik sta op en ga naar het kamer , Sneep kijkt me trots aan .
' Hebben jullie een bericht als dat zo is kunnen jullie het vertellen en dan een flesje water halen .' zegt De trut Fleur
.' Ten eerste hebben we geen bericht , omdat we op magische wijze ook meedoen en ten 2e wij zijn jou slaafjes niet ga met jou magere kippen benen naar de grote zaal en pak een glas water ja .' zeg ik Harry kijkt geschrokken aan , hij is een watje , ik weet niet hoe hij heeft gewonnen van De Heer .' Potter , wees niet bang voor anderen soms zijn die personen waarvoor je bang bent banger voor jou dan jij voor hun bent .' zeg ik .' ja , dat is waar maar het zijn oude leerlingen wij zijn maar 4e jaars .' zegt hij .' En ik ben een Van Detta en ieder leerling is bang voor mijn moeder en vader .' zeg ik .' Ben jij een Van Detta .' vraagt Carlo die knappe gast .' Ja , en daar ben ik trots op .' zeg ik Carlo kijkt me bang aan .' Och kom op mijn ouders zijn onschuldig anders zaten ze NU in Azkaban .' zeg ik , maar ik weet dat dat niet waar is .' Kinderen .' zegt Sneep .
' Zoals jullie weten is dit zeer ongebruikelijk maar we gaan snel beginnen .' zegt Perkamentus .

Na een lange uitleg over alles mogen we gaan slapen iedereen zit in de leerlingen kamer op me te wachten .' Hoe ging het .' zegt Draco .' Het ging goed en ik mag als de enige Zwadderich meedoen .' zeg ik .' En natuurlijk ga je winnen .' schreeuwt een jonge .' Dí¹h , Zwadderich- kinderen winnen altijd .'
' En ik ga Potter-gast bewijzen dat hij alleen een simpele jongen is dat en gewoon met puur geluk heeft gewonnen van jeweetwelwie .' zeg ik iedereen begint te juichen .


Reacties:


wordslover
wordslover zei op 18 dec 2010 - 12:00:
Je schrijft leuk en ik vind het weer een leuk hoofdstuk!

Een kleine tip miss moet je soms wat beter op de aanhalingstekens letten
Ooo, ik moet weer moeilijk doen
Sorrryy, want het was niet beledigend bedoeld ofzo!

<3


Hermelien
Hermelien zei op 17 dec 2010 - 18:07:
Mooi !
Ik ben dolverliefd op Carlo
Gaat hij hier niet dood ?
Want in de vuurbeker ben ik daar lang triest om geweest
x
Maar je schrijft geweldig