Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie) » 005
Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie)
005
Celia pov :
Ik zit 10 minuten in de klas van Sneep zijn lessen zijn leuk toen ik nog niet in Zweinstein zat dat komt vast , omdat we geen lessen mogen krijgen over De Heer alleen stomme dingen dat zelfs een baby weet dat denk ik te minste .
'' Van Detta , Professor Perkamentus wil dat je naar hem toe komt .'' zegt Sneep
hij kijkt met zijn typische Sneep blik waar sommige kinderen van gaan huilen ik ben er al aan gewend dat hij zo kijkt dus ik vind het gewoon normaal .
``Aangekomen bij Perkamentus ``
'' Celia , ik denk al dat je weet waarom je hier bent .'' zegt Perkamentus rustig .
Ik knik .'' We moeten jou opnieuw sorteren .'' zegt de Professor , ik knik alweer .
Hij zet de Sorteerhoed op mijn hoofd .'' Celia welkom terug ik heb nooit in mijn hoeden leven een fout gemaakt .'' zegt De Hoed .'' Opnieuw , dan jij hebt de dapperheid van je vader . Je krachten lijken heel erg op van je moeder , maar zijn krachtiger . Je bent gemeen als het nodig is je laat niemand over je heen lopen , maar dat zijn allemaal typische Zwadderich dingen maar er is iets dat mij jou niet naar Zwadderich laat sturen . Jij hebt een goeie kracht in je dat jij nog moet ontdekken .'' zegt de Hoed .'' MAAR DAT IS ONMOGELIJK .'' schreeuwt de hoed de klok slaat 12 uur en meteen komen de leraren binnen .
'' Wat is er aan de hand we hoorden de Hoed schreeuwen .'' zegt Anderling
'' Dit meisje heeft krachten waar men al jaren naar op zoekt zij heeft de .'' zegt de hoed hij blijft even stil . Als ze er achter komen dat ik een Transformagiër ben kan ik het wel schudden want in Zweinstein mag je je uiterlijk niet veranderen , maar dat is echt een stomme regel . Ik kan mijn uiterlijk veranderen als ik wil maar vroeger was dat heel anders , vroeger veranderden mijn uiterlijk met mijn gevoelens . '' Ze is een Transformagiër maar ze kan zichzelf onder controle houden , ze is een sisseltong ze akn met slangen praten ze er mee geboren . '' zegt de hoed .'' Je bent net als Martin '' zegt Alastor Dolleman .'' Omdat , ik alleen een sisseltong ben ik heb sissel taal gesproken ik wist niet eens dat ik dat kon .'' zeg ik dat is gewoon de waarheid.
'' Je hebt de kracht in je om dingen te doen wat de slechtste tovenaars niet eens over zouden kunnen dromen ij hebt de kracht om de .'' zegt de hoed en dan blijft ie stil wat voor kracht heb ik .'' Om de doden op te wekken .'' zegt de hoed uit eindelijk WAT ik kan de doden op wekken dat is onmogelijk er bestaat geen spreuk om de doden weer te laten leven .'' Ik heb besloten dat je 1week in Zwadderich zit en een Andere week in Griffendoer .'' zegt de hoed de leraren blijven geshokeerd naar me kijken .'' Maar dat ..... is ...onmogelijk .'' zegt Dollemans .'' Niks is onmogelijk .'' zeg ik .'' Ja dat is waar niks is onmogelijk .'' zegt Perkamentus . '' Dat is dan geregeld 1 week Zwadderich en 1 week Griffendoer en deze week zijn we al begonnen met Zwadderich dus we gaan verder dus over 4 dagen moet jij dan naar Griffendoer .
Reacties:
Wauwww zo speciaal, echt super dat ze juist die speciale kracht bezit !!
Echt super mooi !
Ik lees snel verder
x
Waaaauw,
Super geschreven!
Spannend,
en ik vind haar krachten super!
Heeel origineel idee!
<3