Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie) » 006

Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie)

18 dec 2010 - 17:39

275

2

250



006

Hermelien pov :

Ik was net (expres) aan het langs lopen naast de Zwadderich kamer tot ik iemand hoorde snikken . Ik stapte voorzichtig naar binnen en ik zag Celia opgerold
in haar bed aan het huilen Haar ogen waren gesloten en ze had uitgelopen mascara op haar gezicht .'' Cel , gaat alles wel goed met je .'' zeg ik , ik kom naast haar zitten en streel met mijn hand haar wang die helemaal met mascara was .'' Wat is er met je .'' zei ik .'' Ik ... ben ... een ... mis...lukking .'' zei ze , ik schrok wel de sterke Celia die iedereen bang maakte met haar blik was verdwenen ze was nu een gebroken huilende meisje .'' dat ben je niet .'' zei ik .
Ik was wel eerst geschrokken toen ik haar achternaam hoorde . Ze was een meisje dat niet vrij was ze moest Voldemort dienen het was haar plicht
om het te doen .'' Dat ben ik wel , anders zou ik niet bij Griffendoer zitten .''
zegt ze , he maar ze zat toch bij Zwadderich . Ze zag duidelijk dat ik niets snapte dus ze begon met uitleggen .'' Kijk ik heb een kracht een goeie kracht .'' zei ze haar stem sloeg over toen ze goeie kracht zei .'' En wat is die kracht.'' zei ik .'' Ik kan ...'' zei ze en ze bleef stil .'' Zeg dan er gaat niks gebeuren .'' zei ik ze keek even in mijn ogen en tranen begonnen weer te lopen .'' Ik kan doden weer tot leven wekken als ik dat wil .'' zei ze OMG dat is onmogelijk er bestaat geen spreuk dat dta mogelijk kan maken . Ze grinnikte even .'' waarom lach je .'' zei ik .'' Want toen ik het nieuws hoorde trok ik precies hetzelfde gezicht .''


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 18 dec 2010 - 17:49:
idd wat wordslover zegt !
Super dat ze vriendinnen zijn én je schrijft erg goed zoals Hermelien reageert enzo En ook hoe je Celia beschrijft enzo echt heel goed gedaan !
Snel verder hup hup


wordslover
wordslover zei op 18 dec 2010 - 17:43:
Hihi,
Ik vind ze leuk als vriendinnen !
Leuk geschreven,
zoals je de verdrietige Celia neerzet is geweldig!

Ga je snel weer verder?

<3