Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie) » 008

Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie)

18 dec 2010 - 18:38

330

2

258



008

Celia pov :

Ik stap samen met Hermelien in de Grote zaal in daar kijken de Zwadderaars me raar aan ze hebben nooit denk ik iemand uit Zwadderich gezien die omgaat met een Griffendoer .'' Hey , Celia hoe gaat ie .'' zegt Rose ( Uit het 1e hoofdstuk )
'' Het , Roosje .'' zeg ik vrolijk .'' Ik moet gaan ja " zegt Hermelien . Ze komt naar me toe en geeft me een knuffel .'' Ik vraag wel als jou bed naast de mijne mag .'' fluistert ze in mijn oor .'' Oke , dag Lien .'' zeg ik vrolijk dit gaat echt leuk worden . Ik ga Georg en Fred irriteren en ik ga Ron helemaal uitschelden .
Ik lach even duivels .'' Dag duivelin .'' zegt Draco met een grijns .'' Hoi meneer ik heb een te groot Ego .'' zeg ik .'' Jij noemt het Ego ik noem het zelfverzekerdheid.'' zegt hij . Er komt een meisje naar ons toe en kijkt lief naar Draco . Ik zie dat Draco iets schrijft op een stukje perkament . Hij geeft het ongeziend aan mij .

HELP ME DIT MEISJE IS EEN GEK
DOE ALSJEBLIEF ALS JE MIJN VRIENDIN BENT
PLEAS !!


Ik lach even , ik pak Draco zijn hand en trek hem naar me toe .'' Zoen me als ik in je hand knijp .'' fluister ik in zijn oor .
Ik knijp in zijn hand en hij trekt me naar hem toe en plant dan zijn handen rond mijn middel . Ik zet me handen in zijn nek en dan komen onze lippen bij elkaar . Hij kust me lang en dan plant hij nog een kleine kus op mijn mondhoek .'' Je gaat er voor boeten , omdat je mijn man heb gestolen .''
zegt het meisje .'' O , ja doe je best hij is van mij .'' zeg ik duivels
Als ik me omdraai en ga zitten komt Draco ook hij schrijft nog iets op een stukje perkament en dan geeft hij het onder de tafel aan mij .

Je moest zeggen
dat je zo lekker
kan zoenen

Your Bf(Boyfriend)


'' Mocht je willen Malfoy .'' zeg ik lachen .'' Dat wil ik wel en jij ook .''


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 18 dec 2010 - 21:37:
Jaa zo cutee
Ik hoop ook zo dat ze wat krijgen, ze passen echt goed !
Snel verder !
Mag ik dan een melding ?
x


wordslover
wordslover zei op 18 dec 2010 - 19:42:
Hihii,
Ik vind Draco en Celia schattig samen en hoop dat ze echt wat krijgen!

Hihii,
Best grappig,
Mijn vriendinnen noemen me Lien, vind het leuk dat die naam nu voor Hermelien gebruikt word

Ga je wel snel weer verder?

<3