Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie) » 009
Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie)
009
Celia pov :
Ik haat hem echt die Ron hij expres mijn mantel helemaal verpest met een drankje dat er echt niet uit gaat .'' Cel , laat het het gaat er echt niet uit.'' zegt Hermelien , ik ben vandaag naar Griffendoer gegaan en iedereen doet aardig , omdat ze allemaal bang voor me zijn .'' Wat moet je doen voor je 1e opdracht .''
zegt Hermelien , ik gooi mijn mantel in de prullenbak en ga op mijn bed zitten naast Hermelien .'' Ik moet iets vinden zodat ik 1 uur lang onder water blijf .'' zeg ik .'' gelukkig heb ik het al .'' zeg ik . Vorig jaar toen ik aan het zwemmen was s''morgens kwam ik een zeemeermin tegen die gaf me rare rozen blaadjes
ze waren prachtig maar ik was onder water dus ik dacht hoe kunnen ze nog steeds goed zijn .
, ze zei dat ik ze doorslikken en doordat veranderde ik in een zeemeermin voor 1 uur..'' Oke , hoe ga je dat oplossen dan .'' vraagt Hermelien met een opgetrokken wenkbrauw .'' Ik ga een prachtige zeemeermin worden .'' zeg ik met een grijns .'' Hoe ga je een zeemeermin worden dan .'' zegt Hermelien .
'' Vorig jaar toen ik aan het zwemmen was s''morgens kwam ik een zeemeermin tegen die gaf me rare rozen blaadjes
ze waren prachtig maar ik was onder water dus ik dacht hoe kunnen ze nog steeds goed zijn , ze zei dat ik ze doorslikken en toen wer ik voor 1 uur een zeemeermin .'' zeg ik in 1 adem uit . Ik hap even naar adem en dan kijkt Hermelien me raar aan en dan barst ze in het lachen uit .'' Wat is zo grappig .'' zeg ik .'' Jij maakt echt de raarste dingen mee he .'' zegt ze nog steeds lachend .'' Weet ik een x kwam een vrouw en die was een waarzegster ze deed normaal en toen stikte ze en begon raar te praten ze zij .''
'' Ze zullen vanavond komen de meester en de volger zullen bijeen komen en zullen iedereen van de weg halen .'' zeg ik op een raar stem en daar na barst Lien weer in het lachen uit .
Erg leeeeuk !
Snel snel verder