Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie) » 011

Fortuna vitrea est tum cum splendet frangitur (DM Storie)

21 dec 2010 - 18:35

544

5

251



011

Celia pov :

'' Malfoy als ik jou was zou ik weg gaan want over een paar minuten komen de leraren en de ministerie .'' zeg ik , ik maakte me niet druk omde ministerie ik wou zien dat hij verdwijnselde .'' Ga dan malfoy .'' zeg ik .'' Malfoy je moet nu weg kom mee .'' zegt Sneep de Creep ( Die wou ik zo graag gebruiken,)
Draco en Sneep verdwijselden weg .'' Ik wist wel dat die ego maniak niks kon
.'' Dus jullie weten wat jullie weten wat jullie moeten doen .'' zegt Perkamentus
-------> Ik knik en kijk voor me naar de andere ze lijken allemaal super zenuwachtig .'' WE BEGINNEN OVER 2 MINUTEN .'' zegt iemand door de luidspreker .'' Veel succes Detta .'' zegt Kannewasser .'' Dat heb ik niet nodig maar jij zeker wel .'' zeg Ik . Kannewasser kijkt me met een grijns aan en gaat klaar staan .'' 1 2 3.'' zei Perkamentus .'' Klaar .'' zegt Hij en dat is de teken dat ik in het moet water springen . Ik zwem naar de bodem en dan pak ik de roze blaadjes ik slik er een door en meteen wordt ik naar een soort een trance gezogen . Als ik wakker word dan zie ik dat er alleen maar 2 seconden voorbij zij gegaan . Ik kijk even naar mijn lichaam en ik zie dat ik een benen zijn omgetoverd in een staart . Mijn staart is helemaal blauw , roze , groen en met Paarse kleine spikkeltjes . Mijn bovenlichaam was helemaal met kieuwen bedekt het was raar me het was helemaal met regenboog kleuren.
Er komen andere zeemeerminnen die bewonderd naar me mijn staart keken .
Ik keek ze grijnzend aan ik had wel de mooiste staart van ons .'' Koningin Aracelia .'' zegt een van de zeemeerminnen .'' Wij doen je niks wij helpen je wel kom volg ons .'' zei een van hun . Ik volgde ze tot ik fleur zag ze trok aan de Ketting die aan de voet van haar zusje gebonden is . Op eens stikt ze en met een ruk gaat ze naar boven .
Daarna komt Victor die pakt Hermelien en trekt haar mee . Hij is smoor Verliefd op Hermelien . Daarna komt Potter en die trekt Ron mee hij gaat naar boven en achter blijven Draco en de zusje van Fleur .'' DRACO .'' zeg ik ik zwem naar hem toe en ik zie op mijn magische horloge ik heb nog 5 minuten dus ik moet snel doen . '' Bombarda .'' zeg ik de slot ontploft en ik pak Draco vast en zwem naar boven als ik zie dat ik bijna boven ben , komt er schuld gevoel naar boven , straks gaat de zusje dood van Fleur . Ik zwem weer naar beneden en breek de slot open meteen komen er monsters naar me toe.
'' Eentje maar niet meer.'' zegt er eentje van .'' Anapneo .'' zeg ik als ik zie dat Draco begint adem te halen ik word weer normaal en dan pak ik de zusje van Fleur en ik begint te zwemmen .'' Alerte Ascendare .'' zeg ik e dan vliegen Draco en de zusje van Fleur omhoog ik word naar beneden gezogen door de monsters en ik begin direct tegen te stribbelen .''Conjurus Infarctus .'' gil ik ik verdwijn naar boven en daar kan ik niet meer normaal ademhalen .'' DOE IETS ZE IS TE ZWAK OM IETS TE DOEN .'' Zegt iemand en dan wordt ik in een zwart gat gezogen .


Reacties:


Hermione
Hermione zei op 3 maart 2014 - 18:48:
Sneep de Creep
Hahahaa die moet ik onthouden.


Hermelien
Hermelien zei op 21 dec 2010 - 19:03:
Ik ben ook érg érg benieuwd wat er zal gebeuren
Heel mooi geschreven je 2de deel
Snel verder !
xxx


wordslover
wordslover zei op 21 dec 2010 - 18:39:
Suuuuper!

Het tweede deel van dit hoofdstuk vind ik ook weer echt geweldig!

Ben wel benieuwd wat er nu met Celia gebeurt hoor...

Dus ga maar heeeel snel weer verder!

<3


Hermelien
Hermelien zei op 20 dec 2010 - 18:54:
Leuk !!!
Alleen wil ik niet zeuren, en eigenlijk moet ik dat helemaal niet doen.
Maar misschien vind je het leuk als ik rechtuit ben

Soms maak je wat spellingsfouten zoals de ministerie, of heb ik dat fout, naja ik maak zelf ook spellingsfouten dus let maar niet op me
Ik hoop dat je nu niet kwaad bent Want je schrijft gewoon super super goed !!


wordslover
wordslover zei op 20 dec 2010 - 18:52:
Leeeeuk!

Je gaat zodra je morgen tijd hebt maar weer verder!

<3