Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Remember My Name » 4.

Remember My Name

1 jan 2011 - 16:56

307

4

277



4.

"Do you ever feel like a plastic bag, Drifting throught the wind, Wanting to start again, Do you ever feel, feel so paper thin, Like a house of cards,
One blow from caving in, Do you ever feel already buried deep, Six feet under scream, But no one seems to hear a thing, Do you know that there's still a chance for you, Cause there's a spark in you, You just gotta ignite the light" zong ik voor de camera. Het was een best moeilijk nummer, maar ik probeerde het gewoon. Toen het nummer was afgelopen, zette Jake de camera uit en klapte daarna in zijn handen. "Als dit geen miljoenen kijkers geeft, weet ik het ook niet meer, mevrouw West," zei Jake lachend. Hij sloot zijn camera aan, op mijn laptop. Natuurlijk moest dat ding per se vastlopen. Ik zuchtte. Op de momenten dat hij snel moest zijn, deed ie dat totaal niet. Het was echt tijd voor een nieuwe laptop, maar het geld groeide -helaas- niet op mijn rug en kwam dus ook niet zomaar aan een nieuwe. Jake uploadde het filmpje op YouTube en op een één of andere manier werd ik zenuwachtig. Ik liet me vallen op mijn bed en dagdroomde over wat er nu allemaal kón gebeuren in mijn leven, door dat ene filmpje. "I want Starbucks," zei ik uit het niets. Jake lachte en knikte instemmend. We lieten mijn laptop voor wat het was en liepen naar beneden, waar we onze schoenen en jassen aan deden. "We zien straks wel hoeveel kijkers je al hebt!" zei Jake lachend. "Jake, hou op! Je maakt me nog zenuwachtiger & mijn hart maakt al overuren!" We liepen naar de Starbucks, die maar vijf minuten van mijn huis lag. Het was heerlijk weer en overal liepen mensen vrolijk in het park, dat zich tegenover mijn huis bevond.


Reacties:


flipdodo
flipdodo zei op 3 feb 2011 - 14:43:
meeeer!


BigBangFan
BigBangFan zei op 18 jan 2011 - 18:05:
verderverderverder


ChupaChups
ChupaChups zei op 9 jan 2011 - 23:02:
oeeh verder <33
en stuur me een berichtje..


xEmma
xEmma zei op 4 jan 2011 - 21:50:
Nu wil ik ook naar de Starbucks<3
[De Starbucks is maar tien minuten van mijn huis, haha. Er zijn er maar enkele [ik weet er zelfs maar twee, maar dat kan aan mij liggen] Starbucks in Nederland, en ik heb dus het geluk vlakbij een te wonen! Mhihi <3]

Je interpunctie is goed, alleen zou ik persoonlijk als iemand in de directe reden praat geen &-teken gebruiken. Maar verder is het heel goed<3
Snel verder xx