Hoofdcategorieën
Home » Big Time Rush » I cant keep my hips from swayin to his sweet melody. Ft. James Maslow-BTR » Guarding my love like a diamond ring.
I cant keep my hips from swayin to his sweet melody. Ft. James Maslow-BTR
Guarding my love like a diamond ring.
Al sinds ik mijn vader verloor op mijn 14de, ben ik een tikkeltje rebels. In contact komen met de verkeerde mensen, elk weekend uitgaan. Mijn moeder was overtuigd dat, als we zouden verhuizen, ik automatisch minder zou rebeleren. We verhuisden naar Palm Woods. En ik heriner me die dag alsof het gisteren was...
Met een paar tassen op onze armen kwamen ik en mijn moeder de inkomhal van Palm Woods binnen. Verscheidene jonge mensen zaten met scripten of songteksten in hun handen, repeterend. "We hebben hier een appartement gehuurd, voor de familie Vanse." Mijn moeder vroeg het aan de dikke, bittere man achter de balie. Ik keek op zijn naamtag en zag 'Bitters' erop staan. Ik kon nog net mijn lag inhouden. "Zo, appartement 4C. U moet nu nog het contract tekenen, in verband met de huurregels." Mijn moeder tekende het contract en nam de sleutels aan. We liepen de lift in en drukten de knop naar de vierde verdieping in. De lift gaat weer open op de vierde verdieping waar vier jongens, iets ouder dan mij staan te wachten. Allen keken ze me na terwijl ik nog wat meer met mijn heupen draaide terwijl ik doorliep. We liepen het appartement in, dat best wel knus was ingericht. "Zo, Alissa. Waar wil jij slapen?" Ik keek meteen naar de deur aan mijn rechterzijde. Ik opende die en zag een gigantisch bed staan. "Deze." zei ik terwijl ik naar binnen liep. Ik gooide mijn tassen op mijn bed en ging erop zitten. Ik had vanaf mijn kamer het perfecte uitzicht op het zwembad. "Mam! Kan ik straks naar het zwembad?" roep ik naar de woonkamer, waar mijn moeder onze dozen al aan het uitpakken is. "Ja hoor, schat. Maar pak eerst je kleren uit, en berg die op in de kast." Ik deed braaf wat mijn moeder zei en zocht dan uiteindelijk naar mijn bikini.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.