Hoofdcategorieėn
Home » Big Time Rush » I cant keep my hips from swayin to his sweet melody. Ft. James Maslow-BTR » Secretly he notices I'm playin' it up for him.
I cant keep my hips from swayin to his sweet melody. Ft. James Maslow-BTR
Secretly he notices I'm playin' it up for him.
Ik nam mijn bikini mee en liep naar de badkamer. Ik deed mijn bikini aan en daarover een kleedje, en werkte mijn make-up bij door waterproof aan te doen. “Mam, ik ga naar het zwembad, he.”¯ Ik hoorde een instemmend geluid en nam mijn grote, witte hoed vast en zette die op. Ik liep naar de lift en ging erin staan vanaf die er was. Beneden keek meneer Bitters me stug aan en ik ging sneller stappen. Aan het zwembad zocht ik een ligstoel. Ik vind er uiteindelijk een en gooide er mijn mobiel en zonnebrandcrème op. Ik zette mijn hoed even af en trok mijn kleedje over mijn hoofd. Ik legde die naast mijn stoel en ging op mijn stoel liggen. Ik smeerde mijn lichaam in en sloot mijn ogen. “Kom, we gaan. Ze ligt vast te slapen.”¯ Hoorde ik een mannelijke stem zeggen. Ik opende 1 oog en hield mijn hand voor de zon. “Ik lig niet te slapen, hoor.”¯ De twee jongens keken me geschrokken aan. “Dus, waarom staan jullie hier?”¯ vroeg ik hen nieuwsgierig. “Ik ben Carlos en dit is James. We zijn van de groep Big Time Rush. We houden een feest in ons appartement, dus vroegen we ons af of je zin hebt om ook te komen?”¯ Ik dacht kort na en knikte. “Tuurlijk. Om hoe laat begint het?”¯ Ik keek de lange, gespierde jongen die James heette aan. “11.00 p.m., verwachten we iedereen.”¯ Ik knikte goedkeurend. “Je kunt mij vanavond verwachten.”¯ Zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht. “Als jullie me nu willen excuseren.”¯ Ik zette mijn hoed weer op en genoot van de warme stralen van de zon. Ik hoorde ze wegstappen en opende mijn ogen weer. Ik keek naar het zwembad voor me en besloot er in te duiken. Met een aanloop liep ik het water in. Het koele water deed deugd op mijn verhitte huid. *Go back to the beat. Get up on your feet. Gonna be your super lover.*. Ik hoorde mijn ringtone afspelen en ging het zwembad uit. Ik nam mijn mobiel in mijn handen en drukte op het groene hoorntje. “ Met Alissa?”¯ “Aliss, met je moeder. Kom je voor het avondeten?”¯ Ik stemde in en drukte af. Ik nam mijn hoed, zette die op mijn hoofd, nam mijn spullen en liep de inkomhal weer in, op weg naar ons appartement. Ik liep binnen en zag mijn moeder druk in de weer met het avondeten. “Zo, heb je al wat vrienden gemaakt?”¯ vroeg mijn moeder me glimlachend. Ik knikte. “Ik ben zelfs al uitgenodigd op een feest. Het hier op onze etage, dusja.”¯ Ze keek me smekend aan. “Mam, ik ga heus geen domme dingen doen.”¯ Ik wou het haar beloven, maar dat kon ik niet. Ik wist dat als ik teveel op zou hebben, er gewoon domme dingen gingen gebeuren. Ik liep naar de badkamer waar ik een droge trainingsbroek en een T-shirt aandeed. Ik liep de woonkamer in, waar mijn moeder de tafel aan het dekken was. “Ik ga kleren uitzoeken voor vanavond.”¯ Meldde ik terwijl ik de deur van mijn kamer opende. Ik opende mijn kleerkast en zocht naar een mooi kleedje. Na zeker 5 kleedjes gepast te hebben besloot ik mijn witte halterjurk met pareltjes aan te doen. Ik nam er mijn babyroze peep toe’s bij te nemen. De perfecte outfit.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.