Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » I cant keep my hips from swayin to his sweet melody. Ft. James Maslow-BTR » Oh na na. What's my name.

I cant keep my hips from swayin to his sweet melody. Ft. James Maslow-BTR

5 jan 2011 - 14:01

757

0

250



Oh na na. What's my name.

Ik zat naast mijn moeder tv te kijken toen mijn moeder me aantikte. “Het is 10 uur, ik denk dat je je dan moet beginnen klaarmaken.”¯ Ik knikte en liep naar mijn kamer en nam mijn kleren mee. Ik ging de badkamer in en douchte me. Ik deed mijn haren en make-up en keek goedkeurend in de spiegel. Ik liep de badkamer uit en nam mijn kleine tasje, waar ik geld, mobiel en sleutels instak. Ik keek op de klok die omhoog hing en zag 11.22 erop staan. Oké, zelfs fashionable late. Ik zei mijn moeder gedag en liep de gang op. Ik volgde de muziek en kwam aan bij appartement 4J. Ik klopte op de deur en zag James de deur openen. Verscheidene mensen stonden al hevig te dansen. “Welkom. Kom erin.”¯ Ik glimlachte en liep naar binnen. Meteen herkende ik de muziek en liep de dansvloer op. “Moet je iets te drinken hebben?”¯ hoor ik een bekende stem in mijn oor roepen. Ik keek om en zag Carlos staan. “Hey, ja wat heb je allemaal in huis?”¯ vraag ik terwijl we staan te dansen. “Wel, we hebben Bacardi, Malibu, wodka,-”¯ “Doe mij maar het tweede.”¯ Onderbreek ik hem en hij loopt naar de keuken terwijl ik verder dans. Ik voel hoe erop mijn schouder word getikt en zie Carlos met twee glazen Malibu staan. Ik neem er een aan en bedank hem. Ik begin meteen te drinken en ga los op de geweldige muziek die klinkt.
“Mag ik met je dansen?”¯ Ik draaide me om en zag James me vragend aankeek. “Maar natuurlijk.”¯ Ik ging samen met hem naar de dansvloer en ging dansen alsof mijn leven ervan afhing. Wanneer het liedje afgelopen was deed ik teken dat ik wat drinken wou gaan halen. “Hee, wacht. Laat mij er maar omgaan.”¯ Zei hij met een prachtige grijns op zijn gezicht. “Bedankt. Malibu graag.”¯ Zei ik. Ik hem achterna en liet mijn ogen zijn lichaam overgaan. Hij was duidelijk dol op sport, aangezien zijn mooie spieren. En het geweldige achterwerk maakte het plaatje compleet. Hij keerde terug met een glas en een bierflesje in zijn handen. Ik nam het glas aan en keek omhoog en bedankte hem. “Wat is je naam eigenlijk?”¯ Hij keek me met een scheve glimlach. “Alissa.”¯ Ik schudde zijn grote handen. “Waarom ben jij hier eigenlijk heen verhuisd? Wou je het ook maken in Hollywood?”¯ Ik schudde mijn hoofd. “Neen, mijn moeder wou hierheen verhuizen omdat ik te rebels was thuis.”¯ Hij grinnikte. “Zo, dus jij bent wild? Dat zou je toch niet zeggen.”¯ Ik lachte. “Wel, dan ken je me nog niet.”¯ Zei ik met een knipoog en liep weg van hem. Ik wist dat ik hem verbaasd achterlied. En dat was wat ik wou. Ik liep tegen een jongen met donkerblond, bijna bruin haar aan. “Oh! Sorry gaat het?”¯ Ik keek hem aan en het meisje dat naast hem stond. “Ja, gaat wel.”¯ Zei ik lachend en ging weer staan. “Aangenaam, ik ben Kendall. Dit is Jo.”¯ Ik schudde beide handen. “Ben jij niet het nieuwe meisje uit 4C?”¯ Ik knikte lachend. “Ja, Alissa is de naam.”¯ Ik liep uiteindelijk door totdat ik bij het,nu lege zwembad kwam. “He, waarom ging je ineens weg. Ik draaide me om en zag James met een verbaasde uitdrukking me aankijken. Ik wou net antwoorden toen ineens een donkerharige jongen James bijna bespringen. “Logan! Wat is er?”¯ James keek hem geschrokken aan. “James, je moet me helpen! Camille en Mercedes zijn hier. En je weet dat Mercedes mij als haar vriendje heeft geclaimd. Hoe moet ik dit doen!”¯ De jongen die blijkbaar Logan heette freakte helemaal. James keek hem dom aan. “Logan, 2 vriendinnen lijkt me geen probleem.”¯ Ik begon te giechelen van James zijn antwoord. Logan keek mijn richting uit. “Sorry, wat onbeleefd van me. Ik ben Logan, en ga zo meteen dood. Wie ben jij?”¯ Ik keek hem met gefronste wenkbrauwen en een glimlach aan. “Alissa. En ik weet zeker dat geen van beide het erg vind.”¯ Verzekerde ik hem. Hij knikte gestressed en liep dan zwaaiend weg. “Wat een stresskip.”¯ Zei ik giechelend. James herinnerde zich waarom hij nog een glas in zijn handen had. “Ohja. Ik heb nog een Malibu meegenomen.”¯ Zei hij grijnzend. Ik naam het glas aan. “Als je me dronken wilt voeren zal je toch met meer moeten komen hoor.”¯ Plaagde ik hem. Hij keek me verbijsterd aan terwijl ik giechelde. “Grapje.”¯ En ik porde hem in zijn buik.
“Laten we zwemmen.”¯ Zei ik terwijl ik mijn schoenen uitdeed.

Reactie’s


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.