Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » An deiner Seite » An deiner Seite
An deiner Seite
An deiner Seite
Soms heb ik wel eens het gevoel dat ik alleen ben. Dat er niemand voor me klaarstaat. Dat niemand mij zal helpen als ik in de put zit.
Dat gevoel heb ik nu weer. Ik heb geen idee waar het vandaan komt, maar ik weet wel hoe het komt.
Op school word ik vaak gepest. Ik kan er niets aan doen. Hoe maak ik ze duidelijk dat ze moeten kappen?
Ik heb wel een vriendin. Nou, voorlopig. Ze is alleen een vriendin als ze me weer nodig heeft. Als ze ruzie heeft met iemand kan ze bij mij haar verhaal kwijt. Dan heeft ze me weer nodig.
Maar als er geen ruzie tussen haar en iemand anders is, dan besta ik niet voor haar.
Ze waait met alle winden mee. Er is maar één woord om dat te beschrijven; een meeloper. Daar heb ik echt een vreselijke hekel aan.
Voor de rest heb ik nog een andere vriendin, alleen kan ik niet alles aan haar kwijt. Zelf heeft ze problemen thuis, dus ik ga haar er niet mee opzadelen.
Verder heb ik niemand. Ja, mijn ouders natuurlijk. Daar kan ik wel alles kwijt, al doe ik het niet altijd.
De enige die mijn problemen echt kent ben ik, en niemand anders.
Voor de rest van de famillie ben ik altijd gelukkig. Maar telkens vooordat ik naar school moet wil ik niet meer. En na school staat het janken me nader dan het lachen. Ik ben ook blij als het vakantie is. Dan is er even gen gepest. Maar na een paar weken is de vakantie weer voorbij en moet ik weer naar school. Laat het pesten maar weer beginnen.
Verder is er nog 1 persoon die me helpt. Eigenlijk zijn het er 4, maar 1 het meeste. Hij kent me alleen niet. Maar dat maakt voor mij niets uit.
Zelfs een foto fleurt me al op, en helemaal als ik de muziek opzet.
Veel mensen weten dat ik het over Tokio Hotel heb, en de persoon Bill Kaulitz is.
Dat is de reden dat ik gepest word, omdat ik van Tokio Hotel houd. Maar jammer voor hun, ze kunnen er niets aan veranderen.
-xxx- Me..
Ik leg mijn schrift weg. Ik schrijf er vaak in. Als ik ergens mee zit, of als ik me rot voel. Het helpt wel.
Op de tv is de clip van Tokio Hotel te zien.
Du bist nicht alleine
Ich bin an deiner Seite
Ich bin da
wenn du willst
Schau dich um
dann siehst du mich
Ganz egal
wo du bist
Wenn du nach mir greifst
dann halt ich dich
Ik kan me hier echt goed in vinden : )
Mooi geschreven.