Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen] » 10

Konnichiwa, aishiteru <3 ~The GazettE [afgelopen]

7 jan 2011 - 20:39

369

0

257



10

Pov Ruki

Waarom zegt hij nou niets? 'Heb je wat met Kai?' Vraagt Reita ineens. Hoezo directe vraag? Uruha word knalrood. 'Oooh, Uruha! Voor Aoi's neus weg!' Lach ik. 'Weet Aoi het eigenlijk al?' Vraagt Reita. Uruha schud zijn hoofd. 'Nee. We hebben hem nog niet gezien...' Reita trekt een wenkbrauw op. 'Je zult het wel heel snel aan hem moeten vertellen, hoor!' Zegt hij. Uruha t en hij gaat ook zitten. Zwijgend steekt hij een sigaret op en Kai komt ook naar buiten. Reita en ik beginnen tegelijk te klappen. 'Gefeliciteerd!' Lachen we. Kai krijgt een knalrood hoofd en gaat ook zitten. Reita kijkt even peinzend. 'Maar Uruha, ik vond jou ook eigenlijk altijd wel bij Aoi passen...' Zegt hij dan. Ik kijk even naar Uruha en denk dan aan Aoi. 'Ja, je hebt gelijk!' Zeg ik. Uruha is ondeecht knalrood geworden. Ik zie dat hij ergens mee worsteld. Ik wenk Uruha en loop het huis in. Hij komt me achter na. 'Wat is er?' Vraag ik als we op mijn kamer zijn. Uruha staart hardnekkig naar zijn voeten. 'Aoi is ook heel erg leuk...' Mompelt hij. Ik kijk hem aan en zucht. 'Uruha toch. Wat ga je nu doen, dan?' Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. 'Ik weet het niet. Ik weet het echt niet!' 'Als ik jou was, zou ik nog maar even bij Kai blijven... Hij vind jou ook heel leuk!' Zeg ik. Uruha knikt. 'Jij hebt makkelijk praten! Jij hebt Reita. Jij hoeft niet te twijfelen ofzo!' Zegt Uruha. Ik kijk hem aan. 'Je hebt wel gelijk, ja. Maar je moet je hart volgen, hoor!' Ik hoor de bel gaan. 'Ik ga wel!' Zeg ik en ik loop naar de deur. 'Myv!' Roep ik als ik zie dat Miyavi voor de deur staat. Hij grijnst. 'Ruki! Hoe gaat het met je lover?' Vraagt hij. Ik grijns. 'Goed hoor!' Hij lacht. 'Ik kom eigenlijk voor iemand anders... Iemand genaamd Kai...' Zegt hij. Ik knik. Ik weet wel dat hij Kai leuk vind, maarja. Kai heeft nu Uruha. Tenzij Uruha naar Aoi gaat... Ineens komt Reita aangesprint en geeft me een kus. 'Sorry, opvlieger!' Mompelt hij snel als hij Myv achter me ziet. Onbewust grijns ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.