Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » Het onwerkelijke.
Once upon a dream
Het onwerkelijke.
Nick pov.
Nick zijn wekker ging om 6 uur af. Hij zette hem snel uit want hij wou niemand wakker maken. Hij rekte zich uit en keek om zich heen. Hij zag dat hij helemaal alleen in zijn kamer was! Alle bedden waren leeg en ook Kaylie was weg. Nick kleedde zich snel aan en stormde de trap af. Hij zocht in de keuken, in de kamer, in de garage. Maar hij kon Joe, Inge, Kevin en Kaylie niet vinden. Nick liep terug naar de woonkamer en ging zitten. Hij legde zijn hoofd in zijn handen. Net nu zjn ze weg dacht Nick somber. Net nu! Nu ik zo vroeg weg moet.. Op dat moment hoorde Nick het wijsje van zijn smstoon. Hij had een smsje van Kevin. Dude, ik zit vast n de wc. HELP!! Nick sprong op en rende naar de douche. Toen hij de deur open deed, sonden Kevin, Joe, Inge en Kaylie daar. Ze hadden een ontbijt gemaak en een tas vol met lekkere dingen voor onderweg. Je dacht toch niet dat we je waren vergeten zei Inge. Kom we gaan naar beneden en dan ga jij dit opeten. Joe trok Nick mee naar beneden. Ze werden gevolgt door Kevin, Inge en Kaylie. Inge zag het gezicht van haar vriendin en stopte halverwege de trap en ging zitten. Ze trok Kaylie naar beneden zodat zij ook ging zitten. Je baalt he? Vroeg Inge terwijl ze een arm om Kaylie heen sloeg. Ja, best wel zei Kaylie zacht. Ik ga hem gewoon missen. Dat snap ik zei Inge. Ik zou het heel erg vinden als Joe weg ging. Het is maar voor een dag maar toch. Ja, morgenmiddag is hij weer thuis zei Kaylie. Ze probeerde vrolijk te klinken. Joe kwam onderaan de trap staan en zag de 2 meiden zitten. Komen jullie? Vroeg Joe. Nick gaat zo weg en hij wil nog wel samen ontbijten. We komen eraan zei Inge. Joe liep terug naar de keuken. Inge knuffelde Kaylie. Kom op! Zei Inge. Ik ga met Joe lunchen maar als je wil zeg ik het wel af. Nee, dat hoeft niet zei Kaylie. Ik ga het boek lezen dat ik mee heb genomen. Oke zei Inge en ze liepen naar de keuken. Kaylie zuchtte diep voordat ze de keuken binnen liep. Ze ging tegenover Nck zitten en begon een broodje te smeren. Ze was er zo druk mee bezig dat ze niet eens merkte dat Nick haar aankeek. Nick trok Inge mee naar de gang. Wat is er met Kaylie? Vroeg hij. Ze heeft er moeite mee dat je weg gaat zei Inge. Ze vindt het gewoon fijn bij je. Nick begon te blozen. Oke, dankje Ing. zei hij en ze liepen terug naar de keuken. In de keuken was iedereen bezig met het opruien van de ontbijtspullen. Nick keek naar Kaylie. Ik moet nog wat spullen van boven halen. zei Nick. Kaylie wil jij mij even helpen? T..tuurlijk zei Kaylie en ze liep achter Nick aan. Toen ze boven waren pakte Nick Kaylie haar hand en trok haar mee op het bed. Kaylie keek naar beneden en vroeg welke spullen ze nog moesten halen. Geen. Antwoorde Nick. Maar.. begon Kaylie. Ssst. Zei Nick ik wil alleen voordat ik weg ga nog even met je samen zijn. Kaylie kreeg een kleur en zweeg. Nick drukte Kaylie tegen zch aan. Zo bleven ze even zitten. Kaylie maakte zich los van Nick en keek hem recht aan. Ze zuchtte diep. Ik vind het gewoon niet fijn dat je er niet bent zei ze zacht. Nick pakte haar handen en zei dat hij het liefste bij haar wou blijven. Kaylie voelde iets van binnen... Iets waar ze blij van werd. Ze kreeg een glimlch op haar gezicht. Nick begon ook te lachen. Kaylie haar gezicht kwam steeds dichterbij. Nick raakte de neus van Kaylie en voelde haar adem. Nick keek Kaylie aan en sloot zijn ogen. Bijna raakten ze elkaars lippen.. De deur vloog open en Kaylie en Nick schrokken. Nick je vervoer is er zei Inge. Toen ze zag hoe Nick en Kaylie erbij zaten sloeg ze zichzelf voor haar hoofd. Sorry! Sorry! Sorry! Ze draaide zich om en rende weg. Kaylie stond op en liep naar de deur. Kom zei ze. Ik wil niet dat je te laat komt. Nick stond op en haade een doosje onder zijn kussen vandaan. Hj rende zijn kamer uit acher Kaylie aan. Beneden stond iedereen bij de deur. Nick liep naar de deur en zei gedag tegen iedereen. Hij pakte zijn tassen en vroeg of Kaylie mee naar buiten kwam. Kaylie liep achter Nick aan. Nick gaf Kaylie het doosje. Pas openmaken als ik weg ben zei Nick. Hij gaf haar een knuffel en ging in de auto zitten. Kaylie boog voorover en gaf Nick een kusje op zijn wang. Veel plezier zei Kaylie. Geniet! Toen ze dat had gezegt gooide ze de deur dicht. De auto startte en reed weg...
Joe pov.
Joe liep naar de keuken en zocht zijn autosleutels. Daarna zocht hij Inge. Inge was in de tuin aan het voetballen. YO!! Riep Joe. Ga je nog mee? Tuurlijk zei Inge en ze rende naar Joe toe. Ze ruilde haar voetbalschoenen in voor slippers. Ze liepen samen naar de kamer en zeiden Kevin en Kaylie gedag. Inge knuffelde Kaylie ne fluisterde dat ze moest smsen als het niet ging. Moet jij ook doen he! fluisterde Kaylie terug. Veel plezier zei ze toen Inge har los liet. Inge en Joe stapten in de auto. Joe reed naar de parkeergarage in het centrum. Inge was druk met de radio bezig. Ze zocht naar een zender waar Bruce Springsteen op was. Toen ze hem had gevonden zette ze de radio keihard aan. Joe lachtte. Toen de auto in de parkeergarage stond liepen ze naar buiten. Buiten zag Joe een meisje. Wacht hier even zei Joe tegen Inge en hij rende weg. Inge keek wat Joe ging doen. Joe knuffelde de het meisje en bleef haar vasthouden. Hij gaf har een kus op haar mond en hield haar hand vast. Inge wist niet wat haar overkwam! e kreeg tranen in haar ogen hoe kon hij haar dit aandoen! Ze pakte haar telefoon en smste Kaylie dat ze de spullen in moest pakken en naar het vliegved moest komen. Kayle belde gelijk toen ze de sms gelezen had. Ing, wat is er? Vroeg Kaylie ongerust. Hij.. Ik.. Zij. Hij heeft net een ander meisje gekust. Het lijkt wel of zij zijn vriendin is. Ik kom eraan ze Kaylie. Ing.. Doe voorzichtig.. Doe ik zei Inge en ze hing op. Joe kwam weer terug. Inge rende weg. Ze had de auto niet zien aankomen...
Kaylie pov.
Kaylie klapte haar boek dicht en rende naar boven. Kevin keek haar raar aan en rende achter haar aan. Hij zag dat Kaylie alle spullen in de tassen aan het gooien was. Wat doe je? vroeg hij. Inge belde me. Zei Kaylie. We gaan naar huis. M..Maar dat kan niet! Riep Kevin. Sorry Kev... Ik kan er niks aan doen. Kaylie ritste de laatste tas dicht en liep naar beneden. Beneden zette ze alle tassen neer en keek of er nog spullen van hun lagen. Kaylie pakte hret doosje dat ze van Nick had gekregen en zette het op de keukentafel. Ze pakte pen en papier en schreef een brief voor Nick. Kevin? Wil jij zorgen dat Nick dit krijgt? Vroeg Kaylie. Ja, tuurlijk zei Kevin. Dankje. En ze gaf Kevin een kus op zijn wang. Het spijt me fluisterde ze. Kaylie haar telefoon ging en zag dat het Inge was. Ik kom eraan ze Kaylie toen ze opgenomen had. De plannen zijn gewijigd zei Inge. Ik ben in het ziekenhuis. Wat heb je gedaan? Vroeg Kaylie geschrokken. Ik ben voor een auto gelopen zei Inge. Slimmerd... Zuchtte Kaylie. Hoe is het nu met je dan? Nja... Joe is hier... Okee zei Kaylie ik kom er gelijk aan. Wil je nog steeds weg? Ja. zei Inge vastbesloten.
Geniaal
Ik ga daar gewoon weg met een gebroken voet en een zware hersenschudding, 10.000 blauwe plekken. Hij zal het bezuren,, zomaar mijn voet breken zodat ik niet meer kan voetballen... Oehh oehh... Mag ik Joe een: Vieze gore klootviool noemen?? Dat vindt ik zo'n lief koosnaampje.