Emma pov.
Ik liep de bus uit toen ik zag dat de deur open stond. Waren die nou zo dom of hoe zat dat? Ik bleef nieuwsgierig staan toen ik zag dat ze allemaal voor de bus stonden... Het was ook te mooi om waar te zijn dat ik weer zou kunnen ontsnappen. Ik liep naar de jongens toe en Bill nam me in z'n armen. Hij tilde me in de lucht, draaide even een rondje met me net zoals in de film's. Ik wou wat zeggen, maar hij drukte blij z'n lippen op de mijne. Speels gaf hij me likjes en ik voelde z'n tongpiercing langs m'n wang glijden. Met een vies gezicht wreef ik over m'n wang. "Revenche." fluisterd hij in m'n oor en ik dacht terug aan gisteren, toen had ik aan z'n vinger gelikt. "Afstand houden Bill." zei ik gemeend en ik ging een eindje van hem vandaan staan. "Waarom zijn jullie zo goed gezind allemaal?" vroeg ik nieuwsgierig toen ik Tom met een bigsmile zag staan. "Tom!!" klonk het plots en Natasha kwam de hoek omgelopen gevolgd door een bodyguard. "Zeg die kleerkast dat hij van me af moet blijven!" riep ze hysterisch terwijl ze naar Tom toe liep. Ze kwam tot stilstand ongeveer een meter van Tom verwijderd. Dat was het laatste wat ik zag want ik werd door Bill de tourbus ingetrokken. Ik werd tegen de muur gedrukt en Bill kwam heel dichtbij staan. Ik voelde z'n adem op m'n wangen. "Je zussen zijn dus blijkbaar gevonden. Goed nieuws hé." zei hij oprecht blij. Ik schudde m'n hoofd, nu ze effectief terug waren, had ik duizend keer liever dat ze buiten en vrij waren. Plots deed Bill z'n broek uit. "Wat doe je?" vroeg ik met trillende stem. "We gaan in bad om het goede nieuws te vieren." zei hij en hij duwde me de trap op. Ik had er geen goed gevoel bij. Het goede nieuws vieren? Ik wou niet weten wat hij daarmee bedoelde...