Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The girl with a broken smile » Waar is Gustav ?

The girl with a broken smile

21 jan 2009 - 22:49

470

0

241



Waar is Gustav ?

Deze keer niet zo lang [:

Is dat mama? Of is het Randy. Shit. Wat moet ik doen?Ze duikt naar beneden maar de voetstappen komen niet dichterbij. Gelukkig maar.
Vast Randy die naar z´n kamer gaat.
Ze klimt naar beneden en ziet in de woonkamer haar moeder zitten. Ze duikt snel opzij wanneer haar moeder naar buiten kijkt. Ze gluurt vanaf een hoekje. Waarom kijkt ze zo lang. Zou ze het doorhebben? Maar dan staat ze op en loopt richting de keuken. Snel gaat Joy richting het plein. Daar ziet ze Bas, Melissa,Rachella en Rick. ‘Heei Bas’. ‘Heey Joy!’ Ze ziet dat Melissa heel arrogant naar haar kijkt. Dit is m’n kans. Ze zoent Bas vol op z’n mond en hij zoent terug. Zo blijven ze nog even staan. De zoen wordt gestoord door Melissa. ‘Hee Bas. Ik moet naar huis. Wil jij me brengen?’Joy kijkt hem aan met een blik van wat ga je doen?. Hij knipoogt naar Joy en zegt dan ‘Sorry Mel. Ik ben met Joy. Vraag je oudere broer ofzo. En hij zoent haar weer. Joy voelt vlinders in der buik. Geweldig gewoon! Kon dit maar eeuwen duren. De zoen werd weer gestoord door Melissa. ‘Baa-aas!’ ‘Wat moet je?’ ‘ M’n broer kan me niet halen. Nu moet ik helemaal gaan lopen’. ‘Rick loopt wel mee’. En Rick kijkt hem aan met een blik van DANKJE! Joy vraagt hem ‘Vind Rick Melissa leuk?’ ‘Uhm.. Ja.. Nee.. Soort van. Ik weet het niet’.
Klinkt erg logisch. ‘Oke, ik denk dat ik weer naar huis moet gaan. Anders krijgt me ma het door’. ‘Ik breng je wel oké schatje?’ Wat attent. En zo rijden ze naar huis.

De volgende dag op school denkt Joy alleen maar aan Melissa en Bas.
Na het 6e is ze uit en gaat ze gelijk naar Caroline. Wanneer ze voor de deur staat denkt ze gelijk aan Gustav. Ze krijgt een verschrikkelijke pijn door haar buik. Toch gaat ze naar binnen.
Tot haar verbazing ligt Gustav daar niet meer. ‘Wat is er met Gustav gebeurt?’ is het eerste wat ze zegt als ze binnen is. ‘Rustig maar, hij mag naar huis. Leuk he?’
Ze weet niet wat ze moet zeggen. ‘oh’ is het enigste wat uit haar mond komt.
‘jammer’. ‘Ach ja, gelukkig heb ik z’n mobiele nummer + msn’. En ze knipoogt naar Joy.
‘Of heb je dat niet meer nodig, nu je Bas hebt’?
‘haha, het is altijd handig niet waar’.
Samen lachen ze totdat Gustav binnenkomt lopen.‘Wat doe jij hier?’.
Zegt Joy blij. Bijna alsof ze verliefd op hem is.
‘Ik dacht, Joy zou vandaag langs komen en ik verveelde me thuis dus ik ga op bezoek bij m’n 2 beste vriendinnentjes’.
‘haha, wat lief. Kom er bij zitten’.
Na een half uur gaan Joy en Gustav weg.
‘Doei Caro. Misschien zie ik je wel een keer buiten of zo’.
‘Dikke kus Caro. Tot maandag!’En samen lopen ze de deur uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.