Ondertussen was het al nacht en iedereen sliep. Behalve ik..., het was niet echt gemakklijk al zittend op Bill's schoot. Bill zelf was ook wakker en om de minuut klaagde hij dat z'n benen pijn deden. Plots ging er een lampje branden en er kwam op het schermpje dat we gingen landen. Ik ging op de stoel achter die van Tom zitten waar normaal natasha zat, maar ik wou ze niet wakker maken. Voor we het wisten stond het vliegtuig aan de grond en overal rond me hoorde ik mensen kreunen omdat ze stilaan wakker werden. Ik stapte uit het vliegtuig en het was opmerkelijk warm om 's nachts te zijn. "Bill, waar zijn we eigenlijk?" vroeg ik nieuwsgierig. "We zijn op vakantie." zei hij, ik zag aan z'n blik dat hij niet zou zeggen waar precies. Ik liet het er maar bij en we liepen richting een zwarte mini-van.
We stopten voor een groot hotel. Het zag er verschrikkelijk duur uit. "OMG, er is een mega-zwembad bij!" riep Ellie enthousiast. Iedereen keek haar raar aan want normaal was zij nog het meest rustig van allemaal. Ik hoorde achter ons de bodyguards met de koffers sleuren, maar het kon me niet schelen want we liepen een reuzeloby in. Bill trok me mee richting een man. "David-Emma, Emma-David." stelde hij ons voor. Ik keek hem vragend aan. "Dat is onze manager." fluisterde Bill me toe. Ik stak m'n hand uit en schudde David de hand. "Je mag me Dave noemen." zei die. De anderen stonden er nu ook bij. "Door hem kunnen we dit hier doen." zei Tom en hij probeerde streng over te komen. "Zou je geen dankje zeggen?" vroeg Bill nep-kwaad. "Thx Dave." klonk het drie keer kort na elkaar. Bill gaf me een sleutel. "Tom, jij, ik en Natasha delen één kamer." zei hij. "Moet ik dan alleen bij G&G op een kamer?" hoorde ik Ellie klagen. "Ga maar, wij moeten nog iets bespreken met David. En niet weglopen want je weet dat we jullie toch altijd terug vinden." zei Bill en hij gaf me een tikje op m'n kont. Ik wou zeggen dat ik dat soort dingen niet wou, maar ik werd richting de lift geduwd. Ik en nataha keken eens naar elkaar en toen liepen we meteen de loby door. Ellie die ook een sleutel van G&G gekregen had, liep ons meteen achterna. "Een zwembad!" klonk Ellie's stem nog eens enthousiast door de loby voor we liften instapten.