Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » This is not funny!!
Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)
This is not funny!!
Tom kwam binnen in de prachtige kamer die Natasha en ik al helemaal onderzocht hadden. Ondertussen was het al in de late morgen. "Bill is naar de kapper." zei Tom slechtgezind. Ik haalde m'n schouders op, kon mij wat schelen. "Wil je niet weten wat hij met z'n haar gaat doen?" vroeg Tom me verbaasd om mijn reactie. Dat maakte me nieuwsgierig, "Oeh, gaat hij een hanenkam nemen?!" vroeg ik enthousiast. Tom zuchte en hij schudde z'n hoofd. "Hij gaat niks veranderen, gewoon bijknippen." zei Tom zuchtend. "Ook goed..., alsof mij dat wat kan schelen." zei ik en ik haalde m'n schouders weer op. Tom draaide met z'n ogen. Er werd op de deur geklopt. "Wie gaat er mee zwemmen!?" zei Ellie, ze stond in haar bikini voor de deur.
"Wie gaat er eerst in?" vroeg Ellie hyper. Bill was ondertussen terug en hoewel ik het nooit zou toegeven vond ik hem supersexy in zijn zwart-witte zwembroek. Hij en de jongens lagen op de ligstoelen naast het zwembad te zonnen. Ze hadden zonnebrillen op zodat het niet zou opvallen, maar ik wist gewoon dat ze aan het kijken waren wat wij deden. We stonden alledrie aan de rand van het zwembad. Ik wist gewoon dat Bill heel m'n lichaam bekeek en ik voelde me er ongemakkelijk bij... Ik kon maar één ding doen dus. Ik sprong als eerste in het water. Ik kwam boven en hapte naar lucht. "Als zij het overleeft." hoorde ik Natasha zeggen en ze sprong ook in het water. Ik probeerde m'n gezicht nog te beschermen, maar er viel een hele plons water over me heen. Ik hoorde Bill grinnikken vanuit z'n ligstoel, maar ik besteedde geen tijd aan hem. Ellie volgde ons voorbeeld en toen ze in het water sprong, schreeuwde ze het hele hotel bij elkaar omdat het water ijskoud was. De jongens lagen plat van het lachen en met een rood hoofd zwom Ellie naar de overkant. Ik en Natasha liepen naar de wildwaterbaan. Ellie zag wat we deden en volgde ons, eerst ging ik, daarna Natasha en weer als laatste Ellie. Ik had dolle pret tot het me inviel dat ik als eerste was. "Nee, nee, nee!" riep ik toen ik het zwembad inplonsde. Ik wou meteen weggaan, maar Natasha kwam bovenop mij terecht en niet veel later volgde ook Ellie. Hoestend kwam ik boven water en de jongens hadden de tijd van hun leven, ze bleven maar lachen. Ik stak m'n tong uit en zwom eigenwijs naar de rand van het zwembad.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.