Hoofdcategorieën
Home » Overige » Appische Korte Verhalen » 1. Een gewone dag, of toch niet?
Appische Korte Verhalen
1. Een gewone dag, of toch niet?
"Johan! Johan!" Johan draaide zich om en zag dat iemand hem riep. "Melanie." Riep Johan blij terug. Ze stak de straat over en rende naar hem toe. "Jij ging toch naar de Johnny?" "Jep." "Mag ik mee?" "Tuurlijk." Samen liepen ze naar de winkel.
Eenmaal in de winkel aangekomen pakten ze een mandje en liepen ze naar de frisdrankafdeling zoals ze al zo vaak gedaan hadden. Ze pakten beide een cola-blikje van LowBudget en liepen naar de kassa waar vandaan je zicht had op de informatiebalie. Johan zette z'n blikje op de lopende band waarna Melanie er een scheider tussen legde en zijn voorbeeld volgde. Een paar minuten gingen voorbij en eindelijk was de vrouw voor hen klaar met haar boodschappen in haar karretje te doen en te betalen. De cassière begroette Johan en hij deed hetzelfde. "Dat is dan vijftien cent." "Alstublieft." "Dankjewel. Wilt u het bonnetje?" "Ja, doe maar." Hierna was Melanie aan de beurt en terwijl Johan op haar wachtte, hoorde hij dat iemand een sollicitatieformulier vroeg. Inmiddels was Melanie klaar en liepen ze samen naar de uitgang van de winkel terwijl hij vertelde over wat er net gebeurde toen zij aan het afrekenen was. "Vraag dan ook zo'n sollicitatieformulier. Jij zegt toch altijd dat je een bijbaantje wilt." "Ja, maar ik weet niet of ik dan nog tijd heb voor andere dingen." "Vraag gewoon zo'n formulier. Toe nou, je weet dat je dat wilt." "Oké dan, ik doe het." Johan liep naar de informatiebalie en vroeg een sollicitatieformulier die hij daarna kreeg. Waarna hij terug naar Melanie liep en ze samen naar huis liepen. Toen ze bij een kruispunt aankwamen zei Melanie: "Ik moet hier af. Doei Johan." "Doei Melanie." Antwoordde hij waarna hij alleen een straatje verder liep en thuis kwam. "Hoi mam en pap." "Hoi Johan." Antwoordden beide ouders. Hij vertelde hen wat er in de winkel was gebeurd en liet het sollicitatieformulier zien dat hij daarna invulde.
Reacties:
Ik ben het met Yvonne eens.. alleen maak ik er SUPERvaag van .
x
Whaha, best vaag
Maar toch ben ik benieuwd hoe het verder gaat ^^
Hahahaha, ik moet zeggen dat ik het met mijn voorgangers eens ben
Hahaha, maar ik ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat..
Je mag me wel een melding geven als je wil
xxxx Nadine