Hoofdcategorieën
Home » All Time Low » Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low » One
Merry Christmas, Kiss My Ass ~All Time Low
One
Een week later is het kerstavond. Ik heb allemaal kerstcadeautjes gekocht voor mijn vriendinnen. Natuurlijk ook voor de jongens van All Time Low. Zij zijn de afgelopen week goede vrienden geworden, na de twee maand lang durende tour, waarin Alex Gaskart mijn vriendje is geworden. Ik pak mijn laptop en ik ga onder de gigantische kerstboom liggen. Marinde komt de grote woonkamer in en ze schiet in de lach, als ze me onder de kerstboom ziet liggen. Snel maakt ze een foto, voor op twitter natuurlijk. Dat kind zet í¡lles op twitter. Soms best irritant! Ik kijk snel op haar profiel, en ja hoor, daar staat hij al! De deurbel gaat en Stella rent gelijk naar de voordeur. 'Hé, Alex! Hoi! Volgens mij ligt Melody onder de kerstboom!' Roept ze vrolijk. 'Huh? Onder de kerstboom?' Hij komt de woonkamer binnen en ook hij schiet gelijk in de lach. 'Hoi!' Zeg ik vrolijk en gelijk komt Alex bij me liggen onder de kerstboom, waarna Marinde, het zal toch eens niet, gelijk een foto op twitter dumpt. De relatie van Alex en mij is niet lang geheim gebleven voor de fans, met Marinde in de buurt. Ik kijk snel weer op haar twitter en ik zie de foto staan. "Zie de twee tortelduifjes onder de kerstboom liggen!" Hoewel, onze relatie geheim gebleven... Alex en ik hebben vanaf het begin gelijk afgesproken om geen geheim van onze relatie te maken tegen over de fans. Ik wijs Alex op de foto, waarna ik een kus krijg. Ergens vind ik het wel wondelrijk: eerst waren we alleen maar aan het ruzieën, en nu zou ik het me niet meer kunnen voorstellen om ruzie met hem te maken! Joyce komt naast ons liggen. 'Alex, komen de andere jongens ook nog?' Hij knikt. 'Ja, die komen zo!' Precies op dat moment gaat de bel. Joyce rent gelijk op de deur af. Jack komt als eerste binnen. 'Dus die foto die Marinde me stuurde was waar!' Roept hij. Ik lach en leg mijn hoofd tegen Alex' schouder. Jack glimlacht en hij ploft op de bank. Uiteindelijk komen Zack en Rian ook binnen, en die moeten ook lachen om ons onder de kerstboom. Joyce komt erachteraan met haar armen vol mistletoe. Precies boven de plek waar Alex en ik liggen hangt ze er een op. 'Joyce, dat méén je niet!' Riep ik. 'Dus wel!' Klinkt het vrolijke antwoord en Alex kust me zacht. Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder, waarna hij onder de kerstboom uitrolt. 'Nouhou!' Jammer ik zacht. Alex lacht zacht, om daarna naar de keuken te lopen.
Reacties:
Ik heb net Lost In Stereo helemaal gelezen, en dit and I love it<3
snel verder? (:
Alex en Melody zijn zoo schattig samen ;D
Als iedereen trouwens Alex en Zack gaat ontvoeren, wil ik Jack! (:
Maar Alex blijft het awesomest haha
N'ahw, Alex en Melody zijn nog steeds een schattig koppel.
En, en, die kerstsfeer, help, nu krijg ik zelf weer een kerstbui! En ik ben net over mijn andere kerstbui heen!
En, meh, ik vind het stom dat mensen hun hele leven op Twitter [en tevens ook andere sites, zoals Facebook en die andere rommel] bloot leggen. Hebben ze dan niets beters te doen?!
Maar dat Marinde dat doet, dat maakt me niet uit. Vooral niet als ze die twee klefferds vast legt. [En nog wel ónder een kerstboom for God's sake!]
Hup, verder jij. <33
Mijn kat lag vroeger altijd onder de kerstboom ö
Ik heb het ook wel eens gedaan, maar de naalden lagen niet zo lekker. Helaas. Ik lig nu daarom altijd onder tafels enzo, die laten geen naalden vallen. Ligt heel chill<3
Het Nederlandse woord voor misletoe is trouwens maretak, haha. Trouwens, ze moet niet zeuren! Onder een kerstboom onder een maretak met Alex Gaskarth [je bent ergens de h vergeten, volgens mij], en zij gaat zeuren ö
Ik zou dolgraag ruilen ^^
[en misschien dan Alex onder de kerstboom uitschoppen en Zack eronder slepen]
Trouwens, jouw verhaal is heel inspiratie-gevend. Ik ben namelijk ook bezig met een ATL-verhaal, en ik krijg steeds heel veel zin om eraan te schrijven als ik een stukje van jouw verhaal heb gelezen ^^
Dus, snel verder jij<3
x Emma
PS: ik ben ook naar OSL geweest, trouwens. Het was vol grappig xd
IK WIL ALEX ONDER MIJN KERSTBOOM >D
haha heb deel eenm in een stuk gelezen awesome verhaal jij. moet. verdergaan. anders. ik. jack. gemeen plannetje.
Verder!