Hoofdcategorieėn
Home » Tokio Hotel » Queen of the Rock. » Tom.
Queen of the Rock.
Tom.
“Buick, Buick, Buick Makane will ya?”¯ Luid zingend sta ik onder de douche. Vandaag hebben Buick en ik het voor elkaar gekregen om beide de hele dag vrij te zijn. Dit gebeurd zelden, aangezien we beide drukke schema’s hebben en dan zijn deze dagen nog specialer. Vandaag ben ik samen met mijn liefste Buick, ver weg van opdringerige fans en achtervolgende paparazzi.
Zodra ik uit de douche ben gesprongen, kleed ik me onopvallend aan. Daarna schuif ik een muts over mijn conrows en haal ik mijn geliefde piercing eruit. Zo meteen als ik bij Buick ben mag hij weer in. Nu is het noodzaak dat Tom Kaulitz niet opvalt.
Bill wenst me veel plezier zodra ik de hotelkamer verlaat. Ik loop nonchalant het hotel uit en stap in een taxi. Ik noem een adres, vlakbij het huis van Buick. Geheimhouding is alles.
De taxi brengt me naar het adres en ik stap uit. Snel stuur ik Buick een smsje, en begin de laatste vijfhonderd meter te lopen. Steegje in, doorlopen, steegje uit. En dan aanbellen. Vrolijk doet Buick de deur voor me open en ik stap naar binnen. Gelukkig heeft de paparazzi nog niet achterhaald waar Buick woont, anders had dit niet gekund.
Zodra de deur achter me in het slot is gevallen, kus ik Buick vol overgave.
“Ik heb je gemist, schatje.”¯ Ze glimlacht haar mooie glimlach en weer worden mijn knieën week. We doen dit nu zo ongeveer al een halfjaartje en ik voel me elke keer precies weer zoals de eerste keer. She drives me crazy!
“Ik jou ook, lieverd.”¯ Ik loop door naar de woonkamer en sta stil voor de spiegel. Ik doe mijn piercing er weer in en pak de overseaz kleding die Buick voor me heeft klaargelegd. Krapzittende kleding weg, hallo lekker ruime broek.
Buick en ik gaan aan de keukentafel zitten. Dat doen we altijd. Eerst vertellen over hoe de laatste tijd is geweest, hoe de fans zich hebben gedragen en van die stomme foutjes die je hebt gemaakt. Ik houd ervan om Buick te zien vertellen over van alles. Ze verteld zo levendig, haar ogen vol plezier en haar mooie glimlach zo nu en dan rond haar lippen.
Twee uur later zijn we uitgepraat. We besluiten om een taart te gaan bakken. Ik pak een pak taartmix uit de kast en Buick pakt de benodigdheden. Het wordt een kwarktaart.
“Als we klaar zijn en de taart is ook goed, dus zodra die uit de koelkast komt, mag ik dan een stuk in je gezicht stoppen?”¯ vraagt Buick grinnikend.
“Als ik het ook bij jou mag doen.”¯
“We’ve got ouselves a deal.”¯ Lachend beginnen we aan de taart. Delen van het beslag verdwijnen op onze neuzen en wangen en we hebben de grootste lol. Zodra de taart klaar is gaat deze in de koelkast om op te stijven.
Ik ren de trap op om in de badkamer me eventjes op te frissen. Buick komt me achterna. Ik gooi net een plens water in mijn gezicht als ik iets tegen mijn rug aanvoel. Er knapt iets en voordat ik het weet is mijn shirt drijfnat aan de achterkant.
“Waterballon?”¯
“Ik was het niet!”¯ Ik draai me om en Buick zet haar onschuldigste gezicht op. Ik lach en trek ondertussen mijn shirt uit.
“Sexy,”¯ zegt Buick en ze fluit. Ik vang wat water op in mijn handen en gooi het over haar shirt heen.
“En bedankt, Tom Kaulitz.”¯
“Eigen schuld, dikke bult.”¯
Twee uur vol liefdevolle seks en een douche later komen we weer beneden. Buick schenkt twee glazen ijskoude cola in en ik haal de taart uit de koelkast. Buick pakt een mes en ik snij de taart in stukken. Ik pak een stuk van de taart en Buick volgt mijn voorbeeld. Ze doet een stap naar voren en smeert de taart all over my face. Ik lach en smeer mijn stuk taart in haar gezicht.
“Mijn God, Tom, je ziet er nu echt hartstikke sexy uit!”¯
“Jij ook, lekkerding.”¯
“Hier moet ik een foto van, voor boven m’n bed. Ik laat hem uitvergroten en dan heb ik een unieke poster van Tom Kaulitz aan mijn muur. Wat zouden je fans jaloers zijn!”¯
“Dan gaan we samen op de foto. Ik wil hem ook aan me muur, maar wel met jou erbij.”¯ Ze grijnst en pakt haar camera. Ze maakt de foto en legt haar camera dan weer weg. Dan neemt ze een aanloopje en springt zo in mijn armen. En dan begint ze de taart van mijn gezicht te likken.
Geen dag met Buick is hetzelfde.
Reacties:
omg !!!!! dit is geweldig !!!!! meer meer meer !!!!! we want more ! we want more !!!!!!
EEN TOM VERHAAL <3 Heerlijk! Wat leuk ook dat hij al een liefje heeft en dat het niet zo is dat hij eerst iemand leert kennen en achter haar aan gaat en zo. Of gaat dat wel nog gebeuren? ^^
Man, ik weet echt niet waar het over gaat gaan en dat maakt me gefrustreerd nieuwsgierig! _o_
Oh ja, nog iets. Ik ontdekte een spelfoutje:
Heel snel meer? ^-^