Hoofdcategorieën
Home » Justin Bieber » Titel is niet nodig » beetje droog stuk,,let daar niet op ;x
Titel is niet nodig
beetje droog stuk,,let daar niet op ;x
Moon
Ik wordt wakker.Zuchtend kijk ik rond en rek me uit. 'Weer bij justin geslapen,weer even zo'n test halen' zucht ik. Ik sta op en pak mijn kleding bij elkaar. Justin wordt wakker van mijn rits van mijn laars,die ik net dicht doe. 'Hee jussie' zeg ik en druk een kus op zijn wang. 'Wat ga je doen?' vraagt hij als hij mij bijna ziet vertrekken. 'NET ZOALS LAATST' roep ik terwijl ik het huis verlaat. Fluitend loop ik naar het dorp. Bij de drogist loop ik nar binnen en haal een test. Ik betaal 't en loop weer naar Justin's huis. 'Ben er weer' roep ik naar binnen en ik berg mijn spullen op. Justin loopt naar me toe en haalt de test uit mijn hand. 'Moon.. denk je nou echt' vraagt hij zuchtend. 'Beter zeker weten dan niet weten' zeg ik en trek de test weer uit zijn hand. Snel doe ik de test en zucht. 'Gelukkig niet...' mompel ik en ik gooi de test weg. Ik loop weernaar Justin toe en val hem om de hals. Ik druk een kus op zijn mond en grijns. 'Nee dus..'zegt Justin. 'Ik zei het toch' Ik rol weer met mijn ogen en loop de woonkamer in. 'Je weet toch dat ik alles wil controleren..' Ik zucht voor de zoveelste keer en draai me met mijn rug naar Justin als hij naast me komt zitten. 'Moon..Moonie..Moon.. kijk me nou even aan.. alsjeblieft' vraagt hij met een pruillipje.Ik kijk schuin vanuit mijn ooghoek naar hem. 'Wat is er?' vraag ik nors. 'Geef je een kusje..' vraagt hij bijna smekend. 'O oke.. je weet dat ik toch nooit lang boos op je kan blijven' zeg ik en plant mn lippen op die van hem. Hij duwt me naar achter en hangt half over me heen. Ik duw hem tegen me aan en laat zijn lippen los. 'Man ..zo kan ik wel uren blijven liggen,met mijn grote knuffelbeer bij me' zeg ik zacht, alleen niet zacht genoeg want Justin heeft me gehoord. 'Wat zei je?' vraagt hij met een brede grijns. Ik duw hem van me af,de grond op. 'Niks' zeg ik speels. 'O jawel hoor' zegt hij en hij hangt over me heen. 'Wat zou ik dan gezegt moeten hebben ,meneer Bieber?'vraag ik en duw hem achteruit. 'Dat weet je wel,mevrouw Bieber' zegt hij. Ik begin te blozen. Man hoe weet hij dat ik dat ooit wil zijn...
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.